Gras

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

damn...ben je een paar weken niet op het forum...zijn ze ineens allemaal grasetende runderen geworden!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      damn...ben je een paar weken niet op het forum...zijn ze ineens allemaal grasetende runderen geworden!
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Wij hebben vorige week nog gehooid dat is ook lekker voor savonds op de bank of is dat niet zo goed als gras?
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
          Wij hebben vorige week nog gehooid dat is ook lekker voor savonds op de bank of is dat niet zo goed als gras?
          Voor de afwisseling is dat ook wel eens lekker, tis weer wat anders! Lekker knapperig, alleen minder vkcht maar met de zelfde hoeveelheid eiwitten!
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Eerlijk gezegd heb ik me wel eens afgevraagd hoe het kan dat bv een strier zo immens buff kan worden.
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
              Eerlijk gezegd heb ik me wel eens afgevraagd hoe het kan dat bv een strier zo immens buff kan worden.
              inderdaad net zoals mannetjes gorilla's, haha.
              "Straight outta gym"

Comment

haha prachtig topic
                I'm not special, but not the same as you.
                Because I do things you will never do.
                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Comment

Originally posted by Gebruiker View Post
                    Bedankt voor de toevoeging aan dit topic

Beetje jammer dat bij ons net de grasmaaier kapot is gegaan anders had ik het zeker geprobeerd. Alles voor de gains natuurlijk.
                    zo lust ik zelfs gras

Comment

Originally posted by WanabieBodybuilder
                      Ik denk niet dat dit gaat werken hoor. Wij mensen zijn van binnen niet hetzelfde als een koe. Sommigen zullen overigens qua uiterlijk aardig in de buurt komen, maar dat geheel terzijde.

Niet zeker of ik heel slim ben, of jullie heel dom..
                      i am beefcake
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        inderdaad net zoals mannetjes gorilla's, haha.
                        Maarrrrr die hebben een klein piemeltje misschien komt dat ook wel door gras enzo. Dan is het het een of het ander, monster gains en een klein lulletje of kleine gains en een monsterlul :')
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                          Wat een grandioze ideeën hier allemaal. Ik heb net heerlijk over mijn gazonnetje gescheten, dus morgen heb ik een lekker ontbijt
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Maarrrrr die hebben een klein piemeltje misschien komt dat ook wel door gras enzo. Dan is het het een of het ander, monster gains en een klein lulletje of kleine gains en een monsterlul :')
                            tjah 4cm tijdens erectie is nou niet echt imposant nee.. ghehehe. Daarentegen weeg je wel 180kg oid.
                            "Straight outta gym"

Comment

Comment

Agassi, daarom maak ik geen gains, ik dacht dat het aan me kev verhouding lag!
                                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X