Heb jij verstand van voetbal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

marco wil niet heel lullig zijn maar waarom denk je dat hij meer puntne heeft gescoort in shell jeugd dan babel?? omdat babel al 3maanden in het eerste van ajax speelt en daardoor geen punten meer heeft kunnen pakken. maar ach zal hem een worst wezen hij scoort gewoon bij het eerste super talent en er zitten er nog een paar in de a en b jeugd die het 1e elftal gaan halen. a1 en b1 zit vol met talenten waardoor babel er niet eens super uitsprong.. zoals veel jeugd spelers meot je geluk hebben dat er een gat valt op je positie en dat had babel. trouwens was vandaag wel ff leuk om feyenoord weer te zien met hun 6nieuwe aankopen en nog slechter geworden doet ie goed die gullit... charisteas gaat t maken en word nog spannend om het kampioensschap maar heb goed gevoel dat ajax psv nog gaat inhalen!!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 23 2005,22:05)]ik ga over op hockey vanaf nu!
      Zéker doen! Zitten lekkere meiden op!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (punani @ Jan. 23 2005,22:17)]marco wil niet heel lullig zijn maar waarom denk je dat hij meer puntne heeft gescoort in shell jeugd dan babel?? omdat babel al 3maanden in het eerste van ajax speelt en daardoor geen punten meer heeft kunnen pakken. maar ach zal hem een worst wezen hij scoort gewoon bij het eerste    super talent en er zitten er nog een paar in de a en b jeugd die het 1e elftal gaan halen. a1 en b1 zit vol met talenten waardoor babel er niet eens super uitsprong.. zoals veel jeugd spelers meot je geluk hebben dat er een gat valt op je positie en dat had babel. trouwens was vandaag wel ff leuk om feyenoord weer te zien met hun 6nieuwe aankopen en nog slechter geworden doet ie goed die gullit... charisteas gaat t maken en word nog spannend om het kampioensschap maar heb goed gevoel dat ajax psv nog gaat inhalen!!
        Een positieve man....daar hou ik van!

Ajax is the best!!
        Attached Files

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (punani @ Jan. 23 2005,22:17)]marco wil niet heel lullig zijn maar waarom denk je dat hij meer puntne heeft gescoort in shell jeugd dan babel?? omdat babel al 3maanden in het eerste van ajax speelt en daardoor geen punten meer heeft kunnen pakken. maar ach zal hem een worst wezen hij scoort gewoon bij het eerste    super talent en er zitten er nog een paar in de a en b jeugd die het 1e elftal gaan halen. a1 en b1 zit vol met talenten waardoor babel er niet eens super uitsprong.. zoals veel jeugd spelers meot je geluk hebben dat er een gat valt op je positie en dat had babel. trouwens was vandaag wel ff leuk om feyenoord weer te zien met hun 6nieuwe aankopen en nog slechter geworden doet ie goed die gullit... charisteas gaat t maken en word nog spannend om het kampioensschap maar heb goed gevoel dat ajax psv nog gaat inhalen!!
          ja nou dan istie wel nog beter kwa stats! en daar gaat het maar net om! maarja het was weer lekker kutjebef van het weekend! ik heb weer is flink zitten schelden en dan die KNJB nog is pfffff! penaltie onthouden en gaan ze vlaggen voor buitenspel terwijl dat helemaal niet kon op dat moment! maarja vrijdag gaan we die tukkers even met de grond gelijk maken hoe dan ook! (met die vervelende bagger spits van hun) word absoluut gezellig, i'll be there, ennehm denk dat (hoop dat) AZ gewoon kampioen word en psv ajax feyenoord gewoon lekker degraderen! (Feyenoord is goed op weg, ik denk dat Gullit een andere club kan gaan zoeken eerdaags met zen mooie aankopen)
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Zozo, het hollandse voetbal is ook aan het verzwakken...jullie komen toch altijd achter hé

15 jaar geleden zat Belgie aan te top en nu...kan het alleen maar beteren

grtz wimpy
            Elk pondje komt door het mondje !!!
            Denk je sterk.

Comment

Belgie aan de top?

Vertel mij maar eens wat de meest aansprekende successen van Belgie zijn?

Don't even go there,bro!

Comment

arie niet zo lullig belgie zit nog steeds aan de top kijk maar hoeveel teams er nog in de champions league en uefa cup zitten.. precies 0 bij nederland zitten ajax,feyenoord,az,heereveen nog in eufa en psv in champions league.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 23 2005,22:17)]
                  Originally posted by [b
                  be nhet met je eens voetbal komt toch al de strot uit na al die jaren

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 25 2005,11:32)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 23 2005,22:17)]
                    Originally posted by [b
                    be nhet met je eens voetbal komt toch al de strot uit na al die jaren  
                    dat nie maar ehm blondjes in korte rokjes en dan nog is heelveel blondjes pffff tja dan wil ik het wel is overwegen, mijn grootste wens is het naspelen van dat stukje van flodder dat kees in die douche valt! ik hoop dat ooit nog is mee te maken zo!
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

• Ik weet niet waar jullie je info halen maar Belgie stond 15 jaar geleden echt wel aan de top met Europees voetbal.

Pak nu KV Mechelen (UEFA beker gewonnen) nu in 3e klasse

Anderlecht en Brugge waren  Europese topploegen  

Het Belgisch elftal was ook toppie.

Nu 15 jaar later staan we idd wel ver achter (zeker dit seizoen) maar de Belgische topploegen gerust wel mee met de Nederlandse competitie.(Anderlecht/Genk/Standard/Brugge/Gent)

Heeft Brugge vorig jaar Ajax niet uit de championsleague gespeeld??

Namen als Luc Nilis/Eris Gerets/Jan ceulemans/Jean Marie-Pfaff/Bruno Versavel/Lei Clijsters/Enzo Scifo...in die tijd toch wel grootte namen in het voetbal...maar ik beweer niet dat Belgie nu aan de top staat, volledig niet.

grtz wimpy

Denk je sterk.

Comment

• Ik weet niet veel van voetbal, maar ik weet wel dat nederland niks voorsteld. Dat weet ik dan weer wel.

GRtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (harold @ Jan. 25 2005,19:12)]Ik weet niet veel van voetbal, maar ik weet wel dat nederland niks voorsteld. Dat weet ik dan weer wel.

GRtz..
                          Zo een bescheiden Nederlander heb ik nog nooit gehoord.

De Hollandse ploegen doet het wel veel beter dan de Belgische maar ik denk dat het ook zwakker aan het worden is.

De meeste spelers van jullie nationaal elftal zitten in het buitenland...spelers komen al van Belgie en als er een topspits tevoorschijn komt is hij het jaar daarop weg.

Volgens mij gaan jullie toch ook moeten extyra inspanningen doen om goede spelers in jullie land te houden.

grtz

Denk je sterk.

Comment

• van basten wil dat zijn nederlands elftal vanaf nu bestaat uit alleen maar spelers van in Nederlands had ik gehoord of iets dergelijks!

Comment

• shit gaan we weer niet ver komen.

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• deels waar marco van basten wilt geen filmsterren ize team hebben en spelers die in het buitenland op de bank zitten en daarvoor valt ie terug op jongens uit de eredivisie.. hierdoor zitten seedorf,kluivert van de meyde enzo niet bij de selectie maar wel kromkamp en meerdink. tja hij valt toch terug op moment dat nederland moet winnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X