En nu de heethoofdjes..
Heb jij verstand van voetbal?
Collapse
X
-
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Zo zie je maar, het belgisch voetbal leeft!!!Attached FilesElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
En niet te missen...onze geliefde buren op bezoek!!!
Attached FilesElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Ja dan kan ik natuurlijk niet achterblijven!
Hier zit ik ergens! Wat een sfeertje he, was in 2004 Ajakkes uit!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 12 2005,04:14)]Wimpy was vanavond helemaal in zn sas blijkbaar......ouwe anabolenhooligan Â
@JTB
Ik ben het helemaal met je eens......ik hou van voetbal maar een stel lekkere tieten gaat boven alles! Â
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 12 2005,04:14)]Wimpy was vanavond helemaal in zn sas blijkbaar......ouwe anabolenhooligan Â
Ik ben nooit naar het voetbal geweest om te gaan vechten of af te breken ....maar soms laat je je meeslepen door  situatie's die je  niet onder controle hebt.
Moet nu toch maar mooi tot 2006 wachten tot ik terug naar AA gent mag gaan...maar mijn nieuwe ploegje heb ik al op het oog allé standard!!!
Gelukkig kan ik nog naar 2e klasse ( ANTWERP) en af en toe Feyenoord waar ik meer mijn verstand laat spreken ipv mijne testosteron..jaja, wijsheid komt met de jaren.
grtz wimpy
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (wimmeke26 @ Jan. 12 2005,12:10)]Gelukkig kan ik nog naar 2e klasse ( ANTWERP) en af en toe Feyenoord.
grtz wimpy
Als je alleen maar naar voetbal kijkt uit de 2e divisie
Comment
-
Dit wordt tegen 2006 het nieuwe stadion van Gent, denk dat ik toch voor mijn stadje ga kiezen...tegen dan mag ik terug gaan heAttached FilesElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Mooi hé...Attached FilesElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Met winkelcentrum en discotheek...zal leuk worden na de matchen.....Attached FilesElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
en nog...Attached FilesElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
voila..Attached FilesElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment