Heb jij verstand van voetbal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

onze nieuwe spits je weet wel diegene die de winnende maakte in de ek finale

Comment

Vooruitstrevende kunst noemen ze dat ,HaagscheHarry

Ik snap best dat ze in dat deel van het land waar jij woont nog nooit van kunst gehoord hebben dus ik neem het je niet kwalijk.  

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Jan. 12 2005,20:44)]knap stadion wimpie maar wat ben je ermee, het is de ploeg die het moet doen, en dat is gene vette bij Gent he. In mijn jonge jaren als ik nog elke week naar de voetbal ging , en ik ging niet om voetbal te kijken dat kan ik je garanderen, maar even om de wekelijkse stress af te schudden   . Vroeger had Gent zo een stenen stadion dat herinner ik me nog. Ben nog steeds supporter van Brugge maar ga al jaren niet meer zien omdat ik verbodsbrieven heb gekregen over een paar jaren dat ik nergens nog welkom ben , maar ga binnenkort toch eens naar duitsland ,de sfeer van het wk opsnuiven , heb ik indertijd ook gedaan tijdens het ek in charerloi

Grtz
        @HaagseMario;

Brugge is de grootste b**renclub van belgie.
        Stampvoetbal...Gent en Brugge zij aartsrivalen en altijd rellen!!!
        Zodus jullie komen wel eens mee naar Gent hoop ik, vorig jaar zijn de overlopers (Gentenaars die voor Brugge zijn) moeten lopen voor hun leven op Gent.
        Wat wil je als je dan tussen de Gent supporters gaat gaan zitten.
        Brugge is een dorp en Gent een stad en liggen maar 20 km van elkaar. Brugge sucks BIG TIME!!!
        Ze hebben eens gewonnen tegen ajax...joepieeeeeee hun seizoen was geslaagd.
        Technische spelers kennen ze ook niet in Brugge.
        Spelers om een sgoe met te lachen; VERHEYEN/MAERTENS/CLEMENT als je hun gezicht ziet weet je genoeg...

Ben jij degene die we staan uistch**ten hebben en met bier overgoten hebben toen we naar Brugge gingen en iemand stond te zwaaien met sjaaltje van DenHaag??
        JAJA, en wij maar lachen 2e klasse toen nog den haag....

Ga dan eens naar standard, zo een sfeer heb je alleen in Italie en vind je normaal niet terug in Belgie en nee, in nederland ook niet.

@ snipke

We staan nu 4e met reserveploeg en 8 miljoen € budget.
        Vanaf 2006 wordt dit VERDUBBELD naar 16 miljoen € (standard,Brugge...zelfde dus)
        Zodus Gent gaat uitbloeien tot een topper en Europees voetbal ook.

PS. Die steentjes waren wel leuk op oude staantribune, vooral omdat de tegenstander juist naast ons vak stond.
        Ik heb me teveel laten gaan op lokeren, resultaat boete 1500€ en 4 jaar stadionverbod.
        Dus als ik nog ga kijken...zo ver mogelijk van de tegenpartij of ik sla weer tilt.
        Mannen en voetbal....(en drank en testosteron).

23/01/05 KAA GENT- CLUB BRUGGE !!!
        Attached Files
        Elk pondje komt door het mondje !!!
        Denk je sterk.

Comment

Geef nu zelf toe..zien er allemaal koeienmelkers uit!!
          Attached Files
          Denk je sterk.

Comment

En de laatste dikkop....

Sorry, maar Den Haag daalt in waarde bij mij!!!
            Attached Files
            Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 13 2005,15:42)]Vooruitstrevende kunst noemen ze dat ,HaagscheHarry

Ik snap best dat ze in dat deel van het land waar jij woont nog nooit van kunst gehoord hebben dus ik neem het je niet kwalijk.  
              Nâh gâhzâh, zallik je is wat veitelle. Wè hagenèse zèn 1 en al kuns! Prâhbeâh jè maah is zulke gekke, gestoâhde, lèpe, knappe, gezonde, slimme, respectvolle en tollerèrende kindere as in De Haag te make!
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

@wimmeke26

Ik ga waarschijnlijk naar Brugge - Anderslecht de topper in Belgie altijd. Ik vind het wel gezellige mensen die uit Brugge heb er geen problemen mee! Het gaat er tog volgens mij om dat spelers kunnen voetballen? Ik kijk niet naar het uiterlijk van spelers hahahaha als ze maar kunnen voetballen, ik wil schuim op die bekkuh zien en niks anders! Hoezo lachen 2e klasse, ik denk dat we jullie nog wel een voetballesje kunnen leren ! En nee ik was dat niet met dat sjaaltje! Ik hoor dat je de haagse sfeer niet kent, ga is naar Den Haag siteje! daar kun je kleine stukjes zien! Ik heb nog veel meer van dat soort dat zet ik liever niet hier neer! Over een paar jaar behoren wij ook tot de top, wij hebben de potentie om 3e club van Nederland te worden! Den Haag "Hofstad"! Ik kan me altijd wel in bedwang houwen, ben niet zo opgefokt mannetje alhoewel ik wel een sensatiebak ben. En bij Den Haag is het gewoon, gaat 1 gaat iedereen anders moet je thuis blijven of niet meegaan!

Wij dalen in waarde bij jullie? Waren wij zoveel van waarde voor jullie dan, die volg ik niet helemaal zo!
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 13 2005,18:50)]@wimmeke26

Wij dalen in waarde bij jullie? Waren wij zoveel van waarde voor jullie dan, die volg ik niet helemaal zo!
                  Al wie naar Brugge gaat daalt in waarde voor mij.
                  Brugge maakt nooit geen mooi voetbal, altijd lange ballen en geen techniek......altijd ballen van ver naar grote baklijn...triestig.
                  Ze winnen wel, maar ik wil ook voetbal zien, snapt ge...

Altijd saaie matchen spelen ze, tenzij tegen anderlecht (dan moeten ze wel) of tegen Gent (aartsrivaal).

Zet je dan aan de kant van Anderlecht waar je kan genieten van Wilhemson/Kompany/Aruna...dat zijn spelers.....

Maar iedereen heeft zijn clubbie en dat moet ik respecteren
                  Maar brugge geeft geen goed beeld van Belgisch voetbal...ga beter naar STANDARD en ANDERLECHT om een te weten hoe men daar voetbalt.

PS. Idd Anderlecht heeft een rotte eerste ronde erop zitten maar spelen ZEKER nog op 1 BEEN kampioen.
                  Om dan nog maar te zwijgen over Gent in 2006

grtz wimpy

PS. Ik heb ook wel grove beelden over rellen maar wordt er altijd een beetje stil van als ik het zie...de domheid van de mensen, ook al ben ik er zelf bij....maar ik speel nooit laf!!!
                  Voetbal moet eens feest blijven!!!

Attached Files
                  Denk je sterk.

Comment

@wimmeke26

Maar ehm ik hoor net dat Brugge op nummer 1 staat? Daar gaat het toch om? En nummer 1 ben je niet zomaar. Onze club heeft een vriendenband met supporters van Brugge. Ik heb geen kijk op het Belgische voetbal, maar uiteraard ben ik dan wel een beetje voor Brugge.

Hier een site met filmpjes van nu en vroeger!

Comment

Zo hier;

Lukt me niet om wat veldslagen erop te zetten....

Edit Shannasse: En dat niet plaatsen zou ik ook graag zo houden dus heb bij deze je links verwijderd...

Attached Files
                      Denk je sterk.

Comment

wimpie , wimpe wat voor een zeveraar ben jij nu, brugge geen mooi voetbal brengen maar ze spelen wel al elk jaar voor de titel, gent is nog nooit bij de eerste 5 geeindigd. Dat de spelers geen modellen zijn so what . En brugge en gent aartsrivalen, waar haal je het bij godsnaam, ik heb verdomme meer dan 15jaar brugge overal gevolgd, elke match , binnen of buitenland alles heb ik gevolgd, ik had het eerste supporterslokaal van Brugge in Leuven, stond bij wijze van spreken internationaal bekend, iedereen kende de east side van leuven . Wij vertrokken thuis met 6-7 bussen vol ,enkel en alleen van leuven, als ze ons zagen aankomen in anderlecht of standaard gingen ze al lopen. Vraag maar eens aan de oude garde van de #### side wie la rouge de fc bruge is

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (wimmeke26 @ Jan. 13 2005,19:33)]Zo hier;

Lukt me niet om wat veldslagen erop te zetten....

Kijk dan maar ook eens op deze site;

http://www.hellside.be.tf/

Media kiezen en dan video's..vooral die van tegen anderlecht is goed
                          Pfffffff jonguh ik heb nog veel meer van dat soort van Den Haag, maar ik ga der niet zo mee pronken, is toch niet boeiend!

Comment

Ik ben zelf een voetballiefhebber, heb ook geen probleem met wat discussie hier over clubs enzo zolang iedereen elkaar in zijn waarde laat uiteraard.
                            Zou het alleen wel op prijs stellen als dat stelletje achterlijke mongolen dat overal ter wereld z'n best doet om het voetbal als sport en het stadion als gezinsuitje onmogelijk te maken hier NIET wordt gepromoot!!
                            Dus laat de beelden van schuimbekkende, opgefokte relnichten vanaf nu maar achterwege svp...

Comment

Ik kijk niet alleen naar resultaten maar ook naar het soort voetbal want dat koste mij elke week 20€ en dan wil ik SPEKTAKEL zien....wat brugge, sorry, niet brengt.
                              Zeker niet dit seizoen......
                              En Gent -Brugge is altijd een soort derby zodus...we zijn wel degelijk aartsrivalen want de meeste brugge supporters zijn gewoon van Gent.
                              In mij Gemeente heb je 2 cafe's van FCB en dat in de omgeving van Gent...dat gaat gewoon niet.......

Ik weet ook dat de zwaarste kernen zitten bij Brugge Anderlecht en vooral standard.

Ik heb niks tegen bruggelingen, heb daar zelf 2 jaar gewoond maar ik ben van Gent en voor Gent.

Maar hun manier van spelen staat mij totaal niet aan, wel doorzettingsvermogen maar techniek?? Nul komma nul...

Binnekort is het Gent-Brugge...we zien wel hoe het eindigt maar het zal niet vanzelf gaan.

grtz wimpy
                              Denk je sterk.

Comment

Sorry, voetbal blijft een feest    

Daarom mogen de jeugdige supporters tot 12 voor niks binnen...voetbal kan positief zijn ook.

grtz wimpy

Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X