Heb jij verstand van voetbal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hierbij mijn excuses dat ik zo uithaalde , liet me even gaan

Grtz
    stil growing

Comment

Hierbij ook mijn excuses als ik wat verkeerds heb gezegd of gepost, ik ben afentoe gewoon een beetje te fanatiek, heb me nog wel redelijk ingehouden geloof ik!
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Het enige wat jij verkeerd doet is naar ADO te gaan,Marco!

Dat Haags van je is wel erg cool

Vind het een tof taaltje

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 14 2005,02:14)]Het enige wat jij verkeerd doet is naar ADO te gaan,Marco!

Dat Haags van je is wel erg cool

Vind het een tof taaltje
          Dit is nie mĆØn schuld, nu mot ik r toch weĆ¢h op in gaan, ken ut nie late ! Zoas ik al zĆØ is FC DEN HAAG de mĆ¢histe clup van NĆØdeland . Dat vind ik bĆØtje jammĆ¢h dajje dat zeg.

Maarja dat twĆØde maak ut wel weĆ¢h een klĆØn bĆØtje goed!
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Je bent een goeie gozer,ik zit je maar wat te dollen,bro

Succes met je cluppie,hoop dat je een leuk seizoen krijgt!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 14 2005,13:11)]Je bent een goeie gozer,ik zit je maar wat te dollen,bro

Succes met je cluppie,hoop dat je een leuk seizoen krijgt!
              weet ik toch ik ook het is een forum we houden het gewoon gezellig toch! Moet lukken toch? we hebben een spits in de jeugd van 17 en die staat beter in het spelersklassement van jeugdspelers dan ryan babel en ik vind hem niet slecht ik heb hem al 2 keer zien spelen, dus ik verwacht wel dat hij een kansje krijgt! En met een spits erbij en nog een verdediger dan redden we dit seizoen ook wel! Het gaat er eigenlijk om dat we overleven tot we een nieuw stadion krijgen, en dan kunnen we zeg maar meer gaan uitbreiden krijgen we een groter budget en dan is het op naar het rechter rijtje en eerste 3

Comment

Wat zijn wij hier allemaal beschaafde mensen...voetbal..ik schrijf er alleen maar over en ik ga er al volledig in op.

Ga eerst eens wat therapie volgen voor ik terug naar het voetbal ga.

Vanaf 2006 willen ze de fankaarten afschaffen want als je bij ons een fankaart hebt van een ploeg kan je niet naar andere ploegen gaan kijken.

Zodus vanaf dan kan je gaan kijken naar wat je wil als neutrale supporter, ga dus naar alle toppers gaan.(volgens ik gehoord heb toch).

grtz wimpy

Attached Files
                Elk pondje komt door het mondje !!!
                Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (wimmeke26 @ Jan. 14 2005,17:20)]Wat zijn wij hier allemaal beschaafde mensen...
                  Ach.....wat is beschaafd?

Als je 1x wat verkeerds over Ajax zegt kom ik je effe op je bakkes timmeren Ā Ā  Ā 

@Marco
                  Als die spits beter zou zijn dan Babel zou hij wel bij Ajax spelen,denk je zelf ook niet?

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 15 2005,02:46)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (wimmeke26 @ Jan. 14 2005,17:20)]Wat zijn wij hier allemaal beschaafde mensen...
                    Ach.....wat is beschaafd?

Als je 1x wat verkeerds over Ajax zegt kom ik je effe op je bakkes timmeren Ā Ā  Ā 

@Marco
                    Als die spits beter zou zijn dan Babel zou hij wel bij Ajax spelen,denk je zelf ook niet?
                    Ajax bagger ploeg

ennehm nee het is echt zo, want hij komt uit de jeugd van Den Haag, en hij schijnt meer punten of iets te hebben dan hem, en Den Haag heeft hem gelukkig ene 2 jarig contract kunnen aanbieden. Het schijnt dat hij en zijn manager het beter vinden als hij nog even bij Den Haag blijft, maar ik vrees dat hij over een jaartje echt alweer weg is, ik hoop alleen niet op de manier hoe die achterbakse van Castelen is weggegaan!

Comment

@ snipke

Straks Gent-Brugge, kan gelijk worden of winnen...of verliezen met 0-5

Uitslag volgt...

grtz wimpy
                      Attached Files
                      Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (wimmeke26 @ Jan. 23 2005,11:45)]@ snipke

Straks Gent-Brugge, kan gelijk worden of winnen...of verliezen met 0-5 Ā  Ā  Ā  Ā  Ā 

Uitslag volgt...

grtz wimpy
                        0-1
                        Attached Files
                        Denk je sterk.

Comment

tja wimpie , wat had je nu gedacht, als ik de uitslag hoorde moest ik direct aan u denken en beginnen lachen.

Heb je peersman zijn flater gezien, geweldig he

Grtz
                          stil growing

Comment

Hahahahahaha......dat gevoel had ik vanmiddag ook....moest even glimlachen bij het idee aan sommige Feyenoordfans hier

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Jan. 23 2005,18:53)]tja wimpie , wat had je nu gedacht, als ik de uitslag hoorde moest ik direct aan u denken en beginnen lachen.

Heb je peersman zijn flater gezien, geweldig he

Grtz
                              Tja, Brugge speelt wel kampioen denk ik want wat ze nu allemaal uitsteken bij Anderlecht

Toch goede partij van Gent met hun reserveploeg

grtz
                              Denk je sterk.

Comment

ik ga over op hockey vanaf nu!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X