Heb jij verstand van voetbal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by [b
    Citaat[/b] (harold @ Jan. 25 2005,20:40)]shit gaan we weer niet ver komen.

Grtz..
    Voetbalhater!!

@Wimbo
    Ik zit nog steeds te wachten op uitleg over alle internationaal gewonnen prijzen van Belgie,bro
    Je hebt er net 1 genoemd.....dat ben je als land nog niet meteen top hoor....

Comment

Citaat[/b] (punani @ Jan. 25 2005,22:45)]deels waar marco van basten wilt geen filmsterren ize team hebben en spelers die in het buitenland op de bank zitten en daarvoor valt ie terug op jongens uit de eredivisie.. hierdoor zitten seedorf,kluivert van de meyde enzo niet bij de selectie maar wel kromkamp en meerdink. tja hij valt toch terug op moment dat nederland moet winnen  
      ja die bedoelde ik, maar ik vrees dat het dan niet gaat lukken, je mist toch een heel stuk ervaring en talent denk ik!
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

• laten we het over gullit hebben! denk dat hij het nog maar 2 wedstrijden volhoud dattie dan weer een andere club mag gaan zoeken! wie bied minder?
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

• word mooi vanavond az-feyenoord heb je kans dat ze laaste wedstrijd is voor meneer gullit. krijg je ervan als je allemaal paniek aankopen doet op hofs na dan...

Comment

• We hebben de beste judokas , moto crossers , tennisspeelsters, tri atleten , wielrenners, mountenbikers ter wereld . Ben hier wel over werldkampioenschappen bezig.

Grtz
            stil growing

Comment

• Allemaal sporten waar geen hond naar kijkt behalve een handvol idioten die niks beters te doen hebben

Comment

• Het is niet omdat jullie hollanders er niet naar kijken dat de rest van de wereld niet kijkt he arie of denken jullie ook dat de wereld rond jullie draait zoals de amerikanen dat denken

Grtz
                stil growing

Comment

• Hahahahaha.....je hebt gelijk,bro!

Daarom mag ik ik jullie Belgen ook zo graag,altijd in voor een dolletje

Comment

• ...om dan maar over de veldkoers te zwijgen...
                    Elk pondje komt door het mondje !!!
                    Denk je sterk.

Comment

Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 26 2005,03:59)]@Wimbo
                      Ik zit nog steeds te wachten op uitleg over alle internationaal gewonnen prijzen van Belgie,bro
                      Je hebt er net 1 genoemd.....dat ben je als land nog niet meteen top hoor....

Ok, dan ga ik alleen eventjes Anderlecht bespreken:

Championsleague : 20 deelnames ( is maar later opgericht)

Nu vroeger;

Europacup: 7 deelnames/44 matchen/4xfinalist/2x winnaar in 76 en 78.

UEFA : 14 deelnames/2x finalist/1x winnaar (1983 tegen Benfica)

Europese supercup : 2x winnaar ( Bayern Munchen/liverpool)

Zo, dit was dan alleen Anderlecht.
                      Als ik wat meer tijd heb zoek ik wel nog wat meer op en ook van andere ploegen.

Bewijzen genoeg nu toch??Daar verschieten de Nederlanders wel een beetje van..vroeger waren we beter en sterker en we komen wel terug!!!

Zo zie je maar...ik spreek wel van vroeger, maar Anderlecht was Europees een grote ploeg.( Brugge ook en nog een paar wat minder.
                      Nu daarintegen...
                      Zie boven
                      Denk je sterk.

Comment

• Ik heb respect voor Belgie als voetballandje hoor.....maar je weet gerust wel dat wij veel meer bekers hebben gewonnen internationaal en dan gaat het me vooral op de manier WAAROP

Mooi flitsend voetbal over de vleugels en maar proberen de aanval te zoeken....dat kan van Belgie niet gezegd worden,jullie zijn heel erg blij als het al gelijkspel wordt omdat jullie ons als voetballand haten zoals wij Duitsland haten maar wij hebben dat gevoel helemaal niet jegens de Belgen maar jullie hebben altijd van die smerige truukjes nodig om van ons te winnen....weet je nog...Lorenzo Staelens,groot acteur en megakwal!!Marc de Grijze was ook al zo'n jankebalk...bleh...nare methoden hadden die ventjes toen.

Gelukkig hebben wij dat niet nodig en kunnen we met opgeheven hoofd van het veld stappen als we eens verliezen en dat kan van jullie niet altijd gezegd worden,waarde voetbalvriend.

Comment

• Wij Belgen zeggen ook nooit op voorhand dat we wereldkampioen gaan worden

Wij blijven altijd bescheiden..staan we wel voor bekend denk ik.
                          In jullie geval is dat eerder omgekeerd wij worden wereldkampioen...

Dat kunnen jullie dan wel nog leren van ons

grtz
                          Denk je sterk.

Comment

• ik denk dat belgie dat ook zou zeggen met dezelfde kwaliteit spelers had als nederland... sterspelers van belgie: sonck(diegene die bij ajax te kort kwam en nu onderin in duitsland speelt) buffel(geen basisspeler feyenoord daarom maar naar schotland) en dat belgische super talent van anderlecht dat word el wel een maar daar heeft alleen ajax al stuk of 4a5 van...

Comment

• Sorry he punani maar buffel heeft wel veel betekend voor feynoord maar paste nu niet meer in de tacktiek van de trainer. En sonck tja in Belgie konden we hem niet uitstaan daarom hebben we hem maar naar nederland gestuurd. Ik hoor u niks zeggen over de andere belgen in de nederlandse competitie

Grtz
                              stil growing

Comment

• even antwoord op de vraag

ik heb geen verstand van voetbal en ik wil ook GEEN verstand van voetbal
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X