Heb jij verstand van voetbal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hou hier dan je snater dicht en zoek een ander topic,Been!

Met die andere Belgen is op zich niet zoveel mis,Snip,behalve dat ze niet echt TOP zijn

Comment

• je bedoelt bv onze tom soetaers met faalangst ik heb gezien dat ie nu bij genk goed presteerd maar bijj ajax scheet ie ze broek. van damme was een hadinge speler bij ajax maar ook niet top. bij heereveen staat een aardige keeper op goal. die keeper van nac laat ermeer als 3 gemiddeld per wedstrijd in gaan en dat terwijl ik hem geen slechte doelman vind alleen soms vreemde dingen doet. huysengems dat is misschien de enige belg in de eredivisie die het niveau van de top echt aan kan. vind ik echt een goede alleen niet als centrum spits maar als linkerspits en vreven is een beest die indiaan maar voetballen kan ie natuurlijk niet maar wel handig omin je team te hebben. ben met arie eens bruikbare spelers voor subtop en middenmoot teams maar komen ze te kort op enkele uitzonderingen na natuurlijk... o ik vergeet goor!! ben daar wel met je eens snipke dat is voor feyenoord een belangrijke speler had bij ajax ook niet misstaan.

het aantal nederlanders in belgie is ook niet groot. bij aa gent loopt een jongen die bij ajax niet goed genoeg was voor de a2 en bij genk speelt engelaar goede speler in nederland maar in belgie is het opeens topper dat geeft denk toch wel aan dat het niveau ik belgie lager ligt dan in nederland

Comment

• Eerlijk gezegd denk ik niet dat het niveau in Belgie lager ligt dan in nederland, je hebt bij jullie een paar toppers zoals ajax, feynoord ,... juist zoals in belgie , wij hebben hier ook enkele toppers die elk sezoen voor de titel spelen,of europees spelen. Ze waren een tijdje geleden van plan geweest een competitie op te starten met 8 belgische en 8 nederlandse ploegen, was natuurlijk heel intersant geweest , ik denk dat het de euro liga ofzo zou genoemd worden maar heb er niks meer van gehoord. Zoals je zelf zegt Bart goor is goed voor nederland en hier in Belgie wou niemand hem. Het verschil zit hem in het anders spelen van nederland tegenover Belgie daarom hebben belgische spelers ook zoveel tijd nodig om het spel (taktiek) onder de knie te krijgen of zich aan te passen.

Grtz
        stil growing

Comment

• Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 27 2005,18:05)]Hou hier dan je snater dicht en zoek een ander topic,Been! Ā 

Met die andere Belgen is op zich niet zoveel mis,Snip,behalve dat ze niet echt TOP zijn
          GGRRRRR

uhh oke
          Who's the Chef

Comment

• We zijn mooi door voor de beker en nu lekker tegen die K*THagenezen

Marco...daar ga je,jongen!

Comment

• idd...ajax is oke ole ole o//

hou me tasje even vast marco

Comment

• aggejeesus! 1 ding is zeker den haag wint de beker! volgens mij hebben we vorige keer ook 3-3 gespeeld tegen ajakkes? uiteraard gaan we nu gewoon winnen! zeg nou eerlijk ik denk dat feyenoord wel beter is dan ajax en die hebben we ook even voetbal les gegeven 19 december vorige jaar! ik wens jullie veel succes, hebben jullie wel nodig want uiteraard winnen wij! reizen er nog mensen af naar den haag 1-2 of 3 maart als de wedstrijd is?!
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

• Feijenoord beter dan Ajax.....

Okay gozer...vanaf nu heb je je krediet verspeeld en neem ik je echt niet meer serieus

Feijenoord heeft nog de grootste moeite om van 9 AZ'ers te winnen laat staan van 11 Ajacieden....

Comment

• jah maar az is uiteraard weer beter dan ajakkes he dus dan is het wel weer logisch

we zien het wel joh! ik stuur wel een paar tissues op alvast voor de nederlaag! Den Haag cupfighters!
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

• geloof mij marco voordat den haag ooit wint lig jij al in je kissie diep op de zeebodem

Comment

• Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 28 2005,12:18)]geloof mij marco voordat den haag ooit wint lig jij al in je kissie diep op de zeebodem Ā  Ā 
                        ik hoop het nie, dan moet ik voor aanstaande zondag al in me kistje liggen? ik wil nog veel meer post neerzetten hier hoor dus zo snel hoef van mij nie

Comment

• Kraai versus Gullit!

Dit vind ik dus echt wel komisch

Comment

• Zeker erg komisch,Marco!

Het is dat die Van Galen weer eens niet zijn klauwen thuis kon houden want anders had Feijenoord gewoon verloren en zat Gullit nu thuis!

Ik moet zeggen dat ik steeds meer respect krijg voor Kraaij want nu durft ie tenminste zn bek open te trekken en de confrontatie te zoeken want voorheen was dat wel anders...

Ik zeg;Gullit zit binnen 5 wedstrijden weer lekker bij zn koopgrage vrouw thuis en dan kunnen ze samen weer lekker shoppen in de P.C Hoofdstraat.

Wat een ##### zeg.

Comment

• Opzich heeft hij nog 3x niks gepresteerd als coach in zijn hele carriere, kijk hij was een groot voetballer, maar dat maakt hem dus echt nog geen groot coach (dan laat ik zijn lengte er uiteraard buiten)!

Comment

• makkie van het weekend tegen ado hoe vonden jullie troiuwens de arogantie van gullit na de wedstrijd tegen az met ze vingertje voor ze mond net alsof ze een geweldige partij hadden neeergezet ze konden 9man az niet uitspelen was te triest om te zien over ajax ado krijgt geen 1schot op goal bij ajax escude,grygera staat als een huis had ik in het begin niet verw8 vond het maar ### aankopen maar ze staan er toch nu zeer sterk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X