1 persoons vakantie.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 persoons vakantie.

Ik zit er aan te denken om in mijn eentje op vakantie te gaan.
    Het plan is om in de crocus vakantie 6 dagen naar New York te gaan, dit kost alles bijeen ongeveer zo'n 1000-1100 euro.

Hebben hier mensen ervaring met 1 persoon vliegvakantie's ? (in grote steden)

in je eentje...

lijkt me echt klote.
    maar iedereen zijn ding natuurlijk
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Is cool hoor, dan leer je mensen kennen die jw anders nooit zou leren kennen.
      Ik heb laatst een week met vreemden gefietst in de ardennen, erg leuk.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        in je eentje...

lijkt me echt klote.
        maar iedereen zijn ding natuurlijk
        Lijkt me juist leuk om niet aan iemand gebonden te zijn en te doen waar je maar zin in hebt. Dat is ook het punt dat ik in me eentje wil gaan.

Comment

Ik zou niet in m'n eentje naar het buitenland gaan tenzij het is voor studie.. als je in bv VS studeert zal je snel inburgeren en netwerken, tijdens een 6-daagse trip zal je vooral in je eentje rondstrompelen, ik ben zelf inmiddels al 3x in NY geweest een keer samen met pa een keer met een groep van 12 en een keer met een groep van 6 en de keer dat ik en pa met z'n 2tjes zijn gegaan is me het meest bevallen omdat inderdaad wel geldt hoe minder man hoe meer je ziet maar of dat ook geldt als je helemaal remy gaat..

Comment

Pffff waarom niet? Ik zou me prima 6 dagen vermaken in New York in m'n eentje.
            Zoveel interessante dingen. Net alsof je jezelf niet een week kan vermaken in NEW YORK zonder reisgenoten. Geld + tijd = gaan!

Comment

Zou eerder op m'n eentje rondtrippen dan in 1 stad blijven, maar dat is jouw keuze natuurlijk!

Heb wel al alleen naar Florida gevlogen maar was naar mensen die ik kende, dus niet helemaal de ervaring die je zoekt denk ik?
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik vlieg voor mijn werk gemiddeld 2x per week overal heen en elke keer ontmoet ik weer nieuwe mensen.
                Landen als india , canada ect probeer ik altijd een weekend te blijven om meer van het land te zien.
                Ik vind een x aantal dagen alleen op pad gaan echt relaxt.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                  Zou eerder op m'n eentje rondtrippen dan in 1 stad blijven, maar dat is jouw keuze natuurlijk!

Heb wel al alleen naar Florida gevlogen maar was naar mensen die ik kende, dus niet helemaal de ervaring die je zoekt denk ik?
                  Grote rondtrip heb ik momenteel geen geld voor, lijkt me natuurlijk waanzinnig.

Comment

wat doe je voor werk mvos?
                    hoe combineer je het met trainen als je 2x per week vliegt?
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Grote rondtrip heb ik momenteel geen geld voor, lijkt me natuurlijk waanzinnig.
                      Same here, ga over 2 weken 3 dagen naar Helsinki en 1 dag Tallinn, maar plan is om volgend of jaar erna toch een aantal weken uit te trekken voor tripje volledig Scandinavië, lijkt me ook waanzinnig idd
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Vorig jaar een kleine maand gedaan. Zou het zo weer doen
                        Heerlijk, zelf bepalen wat je van het land ziet enzo.

Als je buiten de Europeese vakanties gaat, staan er op Ltur vaak nog wel leuke aanbiedingen.
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                          Same here, ga over 2 weken 3 dagen naar Helsinki en 1 dag Tallinn, maar plan is om volgend of jaar erna toch een aantal weken uit te trekken voor tripje volledig Scandinavië, lijkt me ook waanzinnig idd
                          Ik kom een paar keer per jaar in Noorwegen met mijn ouders, ook echt heel mooi.

Comment

noorwegen is inderdaad über mooi.. geen mooier land gezien eigenlijk. (ik ben ook niet voor dat warme weer)
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                              noorwegen is inderdaad über mooi.. geen mooier land gezien eigenlijk. (ik ben ook niet voor dat warme weer)
                              Net naar IJsland geweest, ook een aanrader. Heel apart land qua natuur
                              Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X