Originally posted by adempjuh
View Post
Voetbal (Spits)
Collapse
X
-
Originally posted by DriesMertens View Posten techniek? balcontrole? trucjes ? inzicht? we kunnen je echt moeilijk oordelen zo. en als ze zeggen dat je te lui bent en je zegt zelf al dat je geen conditie hebt dan kan je daar alvast aan gaan werken want als spits moet je hele tijd gretig zijn voor de bal en jagen
@TS zorg gewoon dat je fit wordt en voor de rest is het een beetje een domme vraag wat mij betreft. Bedoel het niet onvriendelijk maar niemand kan je vertellen hoe je beter als spits kan functioneren, afhankelijk van veel en veel teveel factoren.
En als mensen om je heen zeggen dat je lui bent en dat het lijkt of je geen zin hebt, maar jij denkt dat dit onzin is, dan ben je wss gewoon lui en niet zelfkritisch. Ken heel wat voorbeelden hiervanBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostWat een onzin.
@TS zorg gewoon dat je fit wordt en voor de rest is het een beetje een domme vraag wat mij betreft. Bedoel het niet onvriendelijk maar niemand kan je vertellen hoe je beter als spits kan functioneren, afhankelijk van veel en veel teveel factoren.
En als mensen om je heen zeggen dat je lui bent en dat het lijkt of je geen zin hebt, maar jij denkt dat dit onzin is, dan ben je wss gewoon lui en niet zelfkritisch. Ken heel wat voorbeelden hiervan
anyway succes
Comment
-
-
Originally posted by DriesMertens View Posten techniek? balcontrole? trucjes ? inzicht? we kunnen je echt moeilijk oordelen zo.
techniek: 12
balcontrole: 9
trucjes: 18
inzicht: 14
Championship Manager stijl?!
Originally posted by DriesMertens View Posthoezo onzin? jij zegt precies zoals ik dat een goeie spits van teveel factoren afhangt. en vervolgens zeg je dat hij zelfkritisch moet zijn wat ik eigenlijk ook indirect hebt gezegd door te zeggen dat een goeie spits gretig is voor de bal en veel druk moet zetten / jagen als de tegenstander de bal heeft --> waarvoor je natuurlijk een goeie conditie moet hebben wat hij in dit geval niet heeft.
anyway succes
Je speld jezelf een brevet van onvermogen op met deze teksten. Als je op enig niveau speelt / hebt gespeeld dan zou je dit namelijk nooit zeggen. Het klinkt als een spits van de C3 van VV Achterhoekse Boys ofzo. Over zelfkritiek gesproken, kijk zelf eens of je wel bagage hebt om mensen te adviseren wat betreft het invullen van een spitspositie. Ik denk het niet namelijk afgaande op de teksten die er nu uitkomen.
Ik denk wel dat je voetbal als sport heel leuk vindt.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
dat is mijn punt juist....
je kan techniek , inzicht etc niet echt op papier zetten maar wat wel belangrijke factoren zijn voor een spits , dus dat zo een topic niet echt nodig is
maar tog een tip gegeven dat hij veel druk moet zetten
en jagen is energieverspilling? dat kan soms zo zijn maar door te jagen/druk te zetten op je tegenstanders dwing je ze om fouten te maken wat vaak loont (vooral op laag niveau wat hier waarschijnlijk het geval is)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment