Man vs. Vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Man vs. Vrouw

Goedenavond,

Ik zit nu net met grote verbazing naar het BNN programma "je zal het maar zijn" te kijken, hierin wordt namelijk een Feeder gevold die zijn vriendin al tot 160kg 'gevuld' heeft. daarentegen is hij zelf sportinstructeur, hij zoekt dan ook geen sportmaatje of afgetraind figuur in zijn relatie maar juist de lossigheid.

ik train zelf 4x per week, mijn vriendin nooit. nu val ik trouwens totaaaaaal niet op 'afgetrainde' vrouwen als ik eerlijk ben, en ik ben zeer tevreden over het uiterlijk van m'n vriendin - maar samen hardlopen oid lijkt me toch wel gezellig

Nu vroeg ik me af, hier op een forum vol met sportfanaten, hoe is bij jullie de verhouding? samen sporten? samen fanatiek? of ook totale tegenpolen?

Brand maar los
    18 jr/179cm/81kg/bf 11%
    SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
    Living the dream that's called "my life"!

samen sporten zowiezo, ik hoef niet zon dikke vette taddem bleh
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Ik heb geen vriendin, maar train vaak met een meisje samen.
      Elke squat maakt haar lekkerder.

Ben zelf ook groot voorstander van 4-pack's op vrouwen met heupen en kont.
      Ssssmoking

Comment

Gewoon schijt der aan hebben als je der leuk vindt

Comment

Heb nu min of meer weer een vriendin, die vind dat ik te weinig tijd voor haar heb dus nee gezellig samen sporten zit er denk niet in (:

Comment

De mijne sport nu ook maar is nog zeer n00b erin
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

beetje sportieve vrouw is sexy, maar ik zou ze niets dwingen, dat komt je geheid duur te staan.

tenzij ze overgewicht heeft dan moet je haar stimuleren om gezond te worden.
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

<-- forever alone

serieus, sportende, afgetrainde vrouwen zijn knap.

Bv in leuven, ik vind de vrouwen bij het sportkot (campus van de sportafdeling) knapper dan de vrouwen bij de farmacie.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Samen? Rot op, dat trekt mijn ego niet

Nee relatie met iemand die ongezond leeft en niet sport kan ik me niet voorstellen.
                  Ik vind het sowieso vreemd als je kan aanzien hoe iemand waarvan je houdt (door een keuze, of het ontbreken daarvan) ongezonder wordt.
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Mijn vriendin is ook wel altijd met haar lichaam bezig.
                    Ze sport regelmatig (cardio), maar goed eten heeft ze geen kennis van, buiten hetgeen dat in de Beaumonde en Grazia staat.

Ze heeft, net als ik, aanleg om flinker te worden, dus ik ben blij dat ze wel regelmatig sport.
                    En dat is zij ook bij mij.
                    I'm in transformation mode!!!!

Comment

Mijn vriendin houdt helaas niet van sport maar dat is er niet aan af te zien, ik snap niet hoe ze zo'n tenger figuurtje kan hebben
                      Ze wilde wel een keertje meetrainen, was wel leuk want toen heb ik weer een squat PR gezet. Wat zij er eng uit vond zien
                      Lid van de 200 club

Comment

Een beetje extra zou ik niet mee zitten.. maar als ze nu een dikke trui draagt en ik zie al die vetrollen zitten zou ik er zekers wat van zeggen. Ik vind het belangrijk dat ze er gezond en fris uitziet en dikke vrouwen doen dit niet voor mij.

Samen sporten.. don't like the idea misschien op je 40ste samen hardlopen :P

Comment

Ze doet best fanatiek atletiek en daarbij ook KT, is er zeker aan af te zien
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

af en toe zijn er periodes wanneer me vriendin wilt sporten dus dan gaat ze fanatiek met me mee en dan 2 weken later heeft ze t weer gezien
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Lijkt me heerlijk om een partner te hebben waarmee je samen kan trainen. Mijn ex was obese en deelde mijn passie totaal niet.
                              Een eventuele nieuwe partner moet zeker net zo sportief zijn als ik!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X