Meer aandacht van vrouwen door je gespierde uiterlijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Begrijpend lezen.
    Dat zou inderdaad een hele verbetering zijn
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Trainen = meer zelfvertrouwen.
      En dat pakt voor mannen gewoon voordelig uit (hoger dan fysiek) en voor vrouwen eerder negatief.

Ja. Maar zijn smaken niet enorm verschillend?
      Natuurlijk zijn er verschillen in smaak. Maar breed genomen zijn er meer overeenkomsten dan verschillen. Een gespierd atletisch lichaam doet het gemiddeld gezien beter dan een uitgezakt figuur. Ik bedoel dan niet een prof bodybuilder, want dat is weer extreem, maar bijvoorbeeld zoals Brad Pitt eruit zag in Troy of Fight Club. De meeste vrouwen zullen eerder daarvoor kiezen dan een man zoals Ed O'Neill, uitzonderingen daargelaten.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Weet je zeker dat je dit voorbeeld wilt nemen

Der mag wel wat lippenstift op

Comment

Echt een mooiboi die Ronaldinho
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Natuurlijk zijn er verschillen in smaak. Maar breed genomen zijn er meer overeenkomsten dan verschillen. Een gespierd atletisch lichaam doet het gemiddeld gezien beter dan een uitgezakt figuur. Ik bedoel dan niet een prof bodybuilder, want dat is weer extreem, maar bijvoorbeeld zoals Brad Pitt eruit zag in Troy of Fight Club. De meeste vrouwen zullen eerder daarvoor kiezen dan een man zoals Ed O'Neill, uitzonderingen daargelaten.

Juist! En waarom denk je dat die zalen van de Chippendales avond op avond bomvol zitten met geile hysterische vrouwen? Of dat ook de meest aantrekkelijke vrouwen zijn durf ik niet te zeggen.

October 31 2011: Chippendales in Breda, Netherlands - YouTube
            Last edited by Earthquake; 26-10-2012, 18:34.

Comment

Indien je er gewoon verzorgd uitziet (geen overgewicht, normaal gekleed) is uiterlijk niet heel belangrijk (tuurlijk, als je echt heel lelijk bent misschien wel, maar gemiddeld genomen niet). Hoe vaak zie je niet mooie dames lopen met mannen ernaast waarvan je denkt: die dame kan veel beter krijgen (qua uiterlijk)??

Dit bewijst dat gedrag veel belangrijker is.

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
                .
                Of krijg je zelf als gespierde vrouw wellicht veel meer complimenten als voorheen?
                Deze vraag zag ik over het hoofd. Het antwoord is wat mij betreft: vooral fietsend vijftig plus (type: mid-life-crisis-in-ontkenning) en vrouwen die op vrouwen vallen schijnen 'vrouwelijk gespierd' erg mooi te vinden. Niet mijn doelgroep.

Comment

Denk dat het met mijn leeftijd 16/17 18 maybe ook nog wel, wel degelijk wat uitmaakt. Maar of het nou zo`n enorm verschil is, geen idee.

Op Terschelling dit jaar bijv trainde ik 3 maandjes, zag je vrij weinig van en er was sws wel aandacht want iedereen wil daar het liefst 4x per nacht van bil, en zo ben ik dan weer niet :P. Maar of dat nu meer is of zou zijn, geen idee. Ligt natuurlijk ook aan wie/hoe/wat/waar...

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                    Voor pure sex nee dan maak je uiterlijk totaal niet uit.

Kijk maar naar Ron Jeremy (a)
                    Totaal niet is overdreven, persoonlijkheid is inderdaad het belangrijkste maar als je er als sugar lee whooper uitziet en je nog zo'n goeie kloot bent zal je het wat moeilijker hebben dan GIP denk ik

Comment

@FM ik ben maar een lelijkerd en kan totaal niet mee praten over bed praktijken ik ben nml maagd tot de ware mij ooit zal vinden.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Hahahahahahahaha dat laat wel zien hoeveel ik met voetbal heb. Die andere pipo dan

zz=1[/IMG]
                        Hahahahaha natuurlijk. Maar je kan je ook afvragen wat je zelf bent (of wil zijn) en wat je aantrekt en wíl aantrekken.

Originally posted by Earthquake View Post
                        Juist! En waarom denk je dat die zalen van de Chippendales avond op avond bomvol zitten met geile hysterische vrouwen? Of dat ook de meest aantrekkelijke vrouwen zijn durf ik niet te zeggen.
                        Hahahahaha ook niet de jongsten, en ook niet alleen maar vrouwen lijkt me
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

wieeeuuw dodelijk

Originally posted by Patriciaaa View Post
                          Die andere pipo dan
                          Die is focking knap, mooi boy....ook nog aardig gespierd volgens mij
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Een beetje gespierde vrouw is wel mooi. Maar als ik die Aimee Molleman (die donkere) bekijk en hoor, dan zoek ik mijn heil nog eerder in het bejaardentehuis brrrrrrr

Aimée Molleman & Maura van den Bedem on Dutch tv - YouTube

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                              Hahaha weer dit topic..

Praten jongen, dat is alles..
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

1)"Arrogante attitude" kan ook worden vervangen door "onzeker gedrag", "domme opmerkingen", etc.

2)Uiteraard geldt ook dat niet altijd. Als het om een beroemdheid gaat of iemand die rijk is dan zijn er nog altijd genoeg vrouwen die toch nog maar al te graag die beentjes uit elkaar doen, die pikken dat arrogante gedrag gewoon. .
                                1)Als het uit onzekerheid voortkomt, moeten ze iets harder trainen, goed voor hun zelfvertrouwen.

2) Ik niet.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X