Originally posted by pescatore
View Post
Meer aandacht van vrouwen door je gespierde uiterlijk
Collapse
X
-
Originally posted by Patriciaaa View PostTrainen = meer zelfvertrouwen.
En dat pakt voor mannen gewoon voordelig uit (hoger dan fysiek) en voor vrouwen eerder negatief.
Ja. Maar zijn smaken niet enorm verschillend?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNatuurlijk zijn er verschillen in smaak. Maar breed genomen zijn er meer overeenkomsten dan verschillen. Een gespierd atletisch lichaam doet het gemiddeld gezien beter dan een uitgezakt figuur. Ik bedoel dan niet een prof bodybuilder, want dat is weer extreem, maar bijvoorbeeld zoals Brad Pitt eruit zag in Troy of Fight Club. De meeste vrouwen zullen eerder daarvoor kiezen dan een man zoals Ed O'Neill, uitzonderingen daargelaten.
October 31 2011: Chippendales in Breda, Netherlands - YouTubeLast edited by Earthquake; 26-10-2012, 18:34.
Comment
-
Indien je er gewoon verzorgd uitziet (geen overgewicht, normaal gekleed) is uiterlijk niet heel belangrijk (tuurlijk, als je echt heel lelijk bent misschien wel, maar gemiddeld genomen niet). Hoe vaak zie je niet mooie dames lopen met mannen ernaast waarvan je denkt: die dame kan veel beter krijgen (qua uiterlijk)??
Dit bewijst dat gedrag veel belangrijker is.
Comment
-
Originally posted by Earthquake View Post.
Of krijg je zelf als gespierde vrouw wellicht veel meer complimenten als voorheen?
Comment
-
Denk dat het met mijn leeftijd 16/17 18 maybe ook nog wel, wel degelijk wat uitmaakt. Maar of het nou zo`n enorm verschil is, geen idee.
Op Terschelling dit jaar bijv trainde ik 3 maandjes, zag je vrij weinig van en er was sws wel aandacht want iedereen wil daar het liefst 4x per nacht van bil, en zo ben ik dan weer niet :P. Maar of dat nu meer is of zou zijn, geen idee. Ligt natuurlijk ook aan wie/hoe/wat/waar...
Comment
-
Originally posted by lucky_luc View PostVoor pure sex nee dan maak je uiterlijk totaal niet uit.
Kijk maar naar Ron Jeremy (a)
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostWeet je zeker dat je dit voorbeeld wilt nemen
Originally posted by inferno_0666 View PostNatuurlijk zijn er verschillen in smaak. Maar breed genomen zijn er meer overeenkomsten dan verschillen. Een gespierd atletisch lichaam doet het gemiddeld gezien beter dan een uitgezakt figuur. Ik bedoel dan niet een prof bodybuilder, want dat is weer extreem, maar bijvoorbeeld zoals Brad Pitt eruit zag in Troy of Fight Club. De meeste vrouwen zullen eerder daarvoor kiezen dan een man zoals Ed O'Neill, uitzonderingen daargelaten.
zz=1[/IMG]
Originally posted by Earthquake View PostJuist! En waarom denk je dat die zalen van de Chippendales avond op avond bomvol zitten met geile hysterische vrouwen? Of dat ook de meest aantrekkelijke vrouwen zijn durf ik niet te zeggen.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Een beetje gespierde vrouw is wel mooi. Maar als ik die Aimee Molleman (die donkere) bekijk en hoor, dan zoek ik mijn heil nog eerder in het bejaardentehuis brrrrrrr
Aimée Molleman & Maura van den Bedem on Dutch tv - YouTube
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View Post
1)"Arrogante attitude" kan ook worden vervangen door "onzeker gedrag", "domme opmerkingen", etc.
2)Uiteraard geldt ook dat niet altijd. Als het om een beroemdheid gaat of iemand die rijk is dan zijn er nog altijd genoeg vrouwen die toch nog maar al te graag die beentjes uit elkaar doen, die pikken dat arrogante gedrag gewoon. .
2) Ik niet."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment