Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Meer aandacht van vrouwen door je gespierde uiterlijk
Over het algemeen lees ik hier reacties dat het eigenlijk allemaal niet uitmaakt. Toch zie je vaak bij contactadvertenties staan dat vrouwen een lekkere gespierde kerel zoeken. Wel eens naar de sterkste man van Nederland gekeken? Die beren hebben vaak de mooiste vrouwtjes.
Wil je dan op die contact sites scoren?Je mag wel een foto van mij hebben
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
dat zijn vaak de lelijke vrouwlijke figuren die geen macho men willen
Jaaa.. of de ''mooie stille wateren''...
Want heb jij wel is die egte MOOIE vrouwen op een jongen af zien stappe ?..
Ik nie :O En de keren dat ik het zag had ze in 3 minuten 6 gasten af lopen lebberee haaha xD dus geloof me Big Body is A MIRAACLE..
Want heb jij wel is die egte MOOIE vrouwen op een jongen af zien stappe ?..
Ik nie :O En de keren dat ik het zag had ze in 3 minuten 6 gasten af lopen lebberee haaha xD dus geloof me Big Body is A MIRAACLE..
hahaha een soort Eva Jinek dus? Die is trouwens ook weer vrijgezel. Zou dr toch best willen doen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment