Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er komt iets nieuws op rtl 5 deze zondag om 20.00 uur het heet Rome, ik denk dat ik deze serie wel ga volgen lijkt me erg gaaf.Ook op Veronica komen deze maand (superhelden maand) veel leuke series, zoals Arrow en nog veel meer dingen.
Rome is niet echt nieuw hoor, is een serie uit 2005. Als je er in geïnteresseerd ben kan je het gewoon op internet kijken .
Volg op dit moment Game of Thrones, het leek me eerst nooit wat. Maar ben nu hooked, bijna klaar met seizoen 3.
"The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."
SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55
Ik ben een regelrechte serie-verslaafde en kijk er best wel wat.
Heb er alleen te weinig tijd voor, dus duurt allemaal wat langer voor ik complete seizoenen gezien heb.
Dit zijn degene waar ik zo snel op kan komen.
- Elementary
- The Mentalist
- Criminal minds
- NCIS
- Scandal
- Unforgettable
- The blacklist
- Hostages
- Cougar town
- Desperate Housewives
- The L word
- Glee
- Bones
Is een oude serie. Kun je zo downloaden Ben nu Vikings en GoT weer aan het kijken, zodat ik met de start van het nieuwe seizoen gelijk in het verhaal zit
Ik zit te wachten tot The walking dead weer begint in februari.
Momenteel kijk ik White Collar , leuke serie. Gaat over een meester vervalser die dan voor de FBI gaat werken onder toezicht van een enkelband. En ondertussen naar zijn vriendin gaat zoeken.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment