TV Series

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een aantal favorieten:
    Game of Thrones (seizoen 2, nog twee afleveringen)
    Criminal Minds
    Homeland (seizoen 2)
    Suits (een aanrader!)

Betrap mezelf dat ik weinig tv meer kijk...
    " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Ben niet zo'n serie kijker, heb laatst Game of thrones tot en met seizoen 1 aflevering 5 gezien en toen begon het wat homoseksueel getint te worden en ben ik maar gestopt met het te volgen.

Comment

Het Sons of Anarchy seizoen is ook weer voorbij Weer wachten tot september.

Op het moment kijk ik Justified, ook erg leuk.

Voor mensen die echt een toffe serie willen zien, je moet dan The Shield downloaden. Serie is afgelopen, maar er zijn 7 seizoenen vanuit gekomen. Het beste van wat ik ooit heb gezien.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

De Shield is inderdaad een stoere serie.

Verder mijn favorieten:
          hero's seizoen 1
          Spartacus (eindelijk Xena naakt )
          Modern Family
          Third rock from the sun

Comment

True blood, spartacus, the walking dead, Band of brothers, the pacific. Allemaal erg goed !

Comment

Ik heb The Walking Dead S01 vorige week gedownload. Morgen maar eens beginnen met de eerste aflevering.

Comment

Eindelijk begonnen met breaking bad, wat een geweldige serie
                Misfits is ook leuk.
                Lid van de 200 club

Comment

Dexter!!!
                  Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Spartacus, Sons of Anarchy, Band of Brothers, The Pacific, Breaking Bad, Californication
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Bah, nieuwe law and order zuigt hard.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sons of Anarchy!!
                        Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

The walking dead s3 eergister in 1 ruk achter elkaar gekeken.
                          Op het begin leek het saai te worden maar uiteindelijk weer een dik seizoen.
                          Baalde wel van het einde, net in het midden van de actie gestopt.

Comment

Dexter was laatste aflevering van het seizoen.

Justified begint in januari weer, aanrader!
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik kijk dexter en walking dead. Walking dead begint in februari weer en dexter heb ik net seizoen 7 af dat wordt wachten tot september
                              Wel allebei supervette series

Comment

Heb Walking Dead een paar keer geprobeerd, maar wat is er zo leuk aan? Vaak heb je lange stukken met oeverloos gelul. En elke keer als er een zombie langskomt doen ze wel weer dezelfde hysterische domme dingen. Na zoveel maanden dat je zombies tegenkomt zou je toch wel een keer moeten kappen met dat gekrijs en gestruikel en gewoon die kappen moeten inhakken. Meestal raak ik na een paar afleveringen redelijk geirriteerd en gefrustreerd dan dat het lekker entertainment is.

Wat op zich wel jammer is. Want de oorspronkelijke comics en de adventure game van Telltale waren daar en tegen wel leuk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X