Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ben verleden week aan the walking dead begonnen, 2 nachten doorhalen en we zijn 3 seizoenen verder, geweldige serie zeg.
andere zijn ook weer begonnen, maar heb amper tijd
ray donnavan
twisted
under the dome
the walking dead
motorshizzle kom niet op de naam
nou dan zijn we er wel weer dit jaar pffff
Sons of Anarchy? Kijk ik ook, best wel brute serie.
Walking dead moet ik ook maar eens gaan kijken. Zondag de laatste aflevering van Breaking Bad. Ook echt een aanrader, beste serie die ik ooit heb gezien
idd sons of anarchy, beetje veel drama maar wel nice.
walking dead is gewoon goor en grappig tegelijk en ik vind het verhaal ook best ok, moest van de week wel stoppen met spaghetti eten toen er een vrouw met een gapend gat in haar nek rondliep
Ik vind Game of Thrones toch echt de beste serie. Vooral om de achterbakse, Macchiavelli-achtige complotten en intriges. Maar toch staat Breaking Bad op een welverdiende tweede plek.
En vanwege de smiechtige spelletjes in "Expeditie Robinson" en "Wie is de mol?", vind ik dat ook wel cool :P
Ik vind Game of Thrones toch echt de beste serie. Vooral om de achterbakse, Macchiavelli-achtige complotten en intriges. Maar toch staat Breaking Bad op een welverdiende tweede plek.
En vanwege de smiechtige spelletjes in "Expeditie Robinson" en "Wie is de mol?", vind ik dat ook wel cool :P
Dat komt door het boek. Dat is nog veel beter dan de serie. Ik vind breaking bad beter aangezien dat van een script verzonnen is ipv een verfilming van een boek
Dat komt door het boek. Dat is nog veel beter dan de serie. Ik vind breaking bad beter aangezien dat van een script verzonnen is ipv een verfilming van een boek
Ik niet, Game of Thrones is vetter imo door de hele setting, een veel complexere en goed uitgewerkte plot maar het moet wel je ding zijn natuurlijk.
Ik snap ook het argument waarom een script voor een serie beter zou zijn voor een tv-serie dan een script voor een serie gebaseerd op een boek. Die shit wordt gewoon herschreven om er een serie op te produceren en verschilt in dit geval ook op veel plekken, lijkt me niet zo ingewikkeld. Still love my Braking Bad though.
Het is overigens geen boek maar een reeks boeken. Heb ze voor je liggen if interested.
Ja, dat klopt. GoT schijnt inderdaad een goede boekenserie te zijn en de stijl van die schrijver komt kennelijk ook goed in de serie naar voren (met al die belangrijke personages die goed uitgewerkt zijn en toch doodgaan :P). Ik lees helaas al teveel voor mijn studie en heb dus nooit zin om ook nog voor de gein een boek te lezen. Maar gelukkig hebben we de serie
En Breaking Bad heeft zeker ook een goed script, maar toch heb ik wat minder met de personages. Heb bijv. een hekel aan die Skyler, omdat ze dom/naïef is, altijd maar aan het janken is en pas in het laatste seizoen een beetje ballen toont. Pinkman en Walter sr. zijn daarentegen wel weer heel cool :P
@ pesc: Dat dus! :P Als je van Spartacus (of andere films/series die draaien om dom geweld) houdt, vind je GoT waarschijnlijk niks, omdat er ogenschijnlijk 'niks' gebeurt.
Ik niet, Game of Thrones is vetter imo door de hele setting, een veel complexere en goed uitgewerkte plot maar het moet wel je ding zijn natuurlijk.
Ik snap ook het argument waarom een script voor een serie beter zou zijn voor een tv-serie dan een script voor een serie gebaseerd op een boek. Die shit wordt gewoon herschreven om er een serie op te produceren en verschilt in dit geval ook op veel plekken, lijkt me niet zo ingewikkeld. Still love my Braking Bad though.
Het is overigens geen boek maar een reeks boeken. Heb ze voor je liggen if interested.
Ik vind GoT ook echt een goede serie. Kan niet wachten tot de nieuwe afleveringen. Ik leen de boeken van een vriend maar ik moet wachten tot iemand anders de rest heeft gelezen voordat ik ze kan lenen. Heb 1 boek gelezen.
Toch vind ik breaking bad leuker omdat het in het echt ook zou kunnen gebeuren. Zou echt lachen zijn als de meth bazen in mexico/us ineens besluiten om hun meth blauw te maken
Spartacus vond ik ook leuk. Lekker hakken en veel intriges. Crixus was echt mijn favoriet
Ik vind GoT ook echt een goede serie. Kan niet wachten tot de nieuwe afleveringen. Ik leen de boeken van een vriend maar ik moet wachten tot iemand anders de rest heeft gelezen voordat ik ze kan lenen. Heb 1 boek gelezen.
Toch vind ik breaking bad leuker omdat het in het echt ook zou kunnen gebeuren. Zou echt lachen zijn als de meth bazen in mexico/us ineens besluiten om hun meth blauw te maken
Spartacus vond ik ook leuk. Lekker hakken en veel intriges. Crixus was echt mijn favoriet
hebben ze hier gedaan met coke, rood/blauw en beetje rozige coke, met speed werkte dat perfect, maar met coke wilde niemand die kleurtjes
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment