Member meating ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Member meating ???

een tijdje terug was er al een beetje spraken van een meeting maar dat was een beetje verwatert en niet echt geslaagd.

aangezien er elke keer om foto's gevraagd wordt her en der (en ik te groot ben tegenwoordig voor een foto    ) lijkt het mij iig wel leuk om eens een keer ergens af te spreken en dat met zijn allen eens iets te ondernemen.
    zijn er nog meer die hier iets voor voelen en zijn er idee'n
    misschien is er ooit eens en meating geweest (ik geloof van wel) wat is er toen gedaan en is dit misschien voor herhaling vatbaar??

Who's the Chef

Meeting is met dubbel e...
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Feb. 03 2005,12:27)]Meeting is met dubbel e...    
      hmm oke mag veranderd worden hoor

komt door mijn dyslexie
      is erg ERG vervelend maar daar heb ik het al wel eens over gehad probeer er maar overheen te lezen
      Who's the Chef

Comment

Foto`s die te groot zijn mail je maar naar mij dan mail ik ze verkleind weer terug.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Feb. 03 2005,12:27)]Meeting is met dubbel e...    
          Met al die grote gasten hier, zou je het misschien wel als meating kunnen omschrijven...lol

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

ontopic
            als het echt serieus is doe ik mee.
            maar dan wel nuttig afspreken en niet iets doms en alleen maar zuipen enz.
            misschien dat iemand ergens centraal voor ons een gym kan regelen. houden we een training (middag) of iets dergelijks.

kan ik gelijk mijn spul ff promoten
            hehehehehe

Comment

kneets gym
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (real1972 @ Feb. 03 2005,17:48)]ontopic
                als het echt serieus is doe ik mee.
                maar dan wel nuttig afspreken en niet iets doms en alleen maar zuipen enz.
                misschien dat iemand ergens centraal voor ons een gym kan regelen. houden we een training (middag) of iets dergelijks.

kan ik gelijk mijn spul ff promoten
                hehehehehe
                Tsja,,,,hoe zie je dat voor je dan?

Met een man of wat trainen vind ik nou niet echt super....

Als ik ga meeten wil ik leuk met iedereen kunnen praten en niet me de tyfus zweten want dat doe ik elke dag al.

Ik ben gerust wel in voor wat leuks maar wat moet je nou gaan doen behalve gezellig ergens wat drinken?

Bowlen,Been?
                Zou ik trouwens best leuk vinden.....

Comment

Het plan is aardig bedacht, maar ik denk niet dat het er van komt. Er zijn op meerdere boards al serieuze pogingen ondernomen, maar toch ging het telkens niet door.

Ik denk ook dat een aantal leden anonimiteit wil behouden, en niet echt behoefte heeft aan zo'n meeting. En dan zit je nog met de reistijd, we hebben ook een aantal belgische leden.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ja een gehele meeting gaat niet lukken maar als je een man of wat hebt is toch ook fun.
                    gaan we bowlen ook prima.
                    als het maar iets gezelligs is daar gaat het mij om.

welke schuur gaan we afbreken arie?

Comment

bowlen ??
                      lijkt me lagge arie haha kan der alleen geen kloote van maar dat zien we dan wel weer

keep it real niet iedereen hoeft toch te komen de geen die niet willen of kunnen komen dan gewoon niet lijkt mij simpel
                      ik zal der zelf zeker wezen lijkt me wel lagge

ergens een beeje centraal is dan iid wel makkelijk reistijd mijkt mij niet super veel uit er kan toch ook ge carpoolt worden??
                      Who's the Chef

Comment

Ik ga zowiezo naar de FIBO dit jaar. Zaterdag 7 of zondag 8 mei. Lijkt me leuk om daar ook wat boardmembers te zien.

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

naar de fibo ga ik ook, vorige jaar heb ik daar real gemist

Grtz
                          stil growing

Comment

wat is dat dan voor iets??
                            en waar is dat?
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Feb. 03 2005,21:14)]naar de fibo ga ik ook, vorige jaar heb ik daar real gemist

Grtz
                              ja jij stond binnen en ik net buiten!

dit jaar gaan ik (wij) ook weer
                              alleen ik denk zaterdags!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X