Member meating ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daarom moet je ook een minaar nemen.....effe neuken en dan de deur uit schoppen,heb je geen last van slap gelul!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 09 2005,05:58)]Daarom moet je ook een minaar nemen.....effe neuken en dan de deur uit schoppen,heb je geen last van slap gelul!
      misschien wel van een slappe lul, als ze de verkeerde kiest
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 09 2005,05:58)]Daarom moet je ook een minaar nemen.....effe neuken en dan de deur uit schoppen,heb je geen last van slap gelul!
        Of een lief vriendinnetje...

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik wou ook wat zeggen, maar ik houd wijselijk m'n mond...
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Haha... zeg het maar..

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Purple @ Feb. 08 2005,22:00)]Elke keer herinneren mannen mij eraan waarom ik ook al weer vrijgezel ben...
              Maar loopt er wel ergens een man voor u rond, misschien zijn uw eisen zo hoog dat jij voor de rest van u leven vrijgezel zult zijn

Grtz
              stil growing

Comment

misschien weer even ontopic anders wordt het nooit wat heren en damens natuurlijk
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Feb. 09 2005,10:31)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Purple @ Feb. 08 2005,22:00)]Elke keer herinneren mannen mij eraan waarom ik ook al weer vrijgezel ben...  
                  Maar loopt er wel ergens een man voor u rond, misschien zijn uw eisen zo hoog dat jij voor de rest van u leven vrijgezel zult zijn

Grtz
                  Haha aan verliefdheid zitten geen eisen je wordt het of niet...

Maar de meeting.. roep maar ik wil er wel bij zijn...

Comment

Tuurlijk heb je wel eisen...die jij van iemand anders verw8..je heb toch een bepaald type in je hoofd waarnaar je opzoek bent.En die is voor jouw denk heel moeilijk te vinden paars

Comment

• Nee nee.. zo werkt verliefdheid niet in mijn ogen... Je wordt meestal verliefd op de meest onmogelijke momenten en onverwacht.

Eisen ja... Ik ben wel eens verliefd geworden op iemand die ik nietaantrekkelijk vond en me verder ook niet aansprak en onze levenstijlen waren totaal verschillend. Toch werk ik verliefd op deze persoon... Je weet het gewoon nooit...

Comment

• Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (real1972 @ Feb. 05 2005,20:13)]dat is dus tot nu toe
                        been
                        arie
                        real
                        xeno
                        JTB
                        Harold
                        snipke
                        owolde
                        paars
                        Mr. Symmetry??
                        KeepItReal ??
                        die wedstrijd lijkt me een leuke gelegen heid en dan kunnen we er na nog altijd gaan bowlen hoor arie als jij dat wilt
                        ik ben van de partij
                        Who's the Chef

Comment

• Een wedstrijd duurt meestal tot laat dus denk dat bowlen er niet meer in zal zitten erna...

Comment

• maar wie gaat er nou mee dan?
                            en wat kost bijv. de entree, kun je het al ergens bestellen??
                            dan kan men wat regelen.

Comment

• pm ander allemaal even als je mee wilt naar de wedstrijd dan kunnen we in 1 post aangeven wie er me willen

ik ben voor de wedstrijd
                              Who's the Chef

Comment

• kvind het best..

Greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X