Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 05 2005,11:36)]@Snipke, van Utrecht naar Amsterdam is minder dan 30 minuten. Dichterbij dus voor je.
@Red, Amsterdam en Utrecht op dezelfde hoogte..
Duidelijk een Rotterdammer..
Greets...
Het scheelt een kwartiertje, kwa reistijd dan dus zal niet veel schelen denk toch
Bij jou vandaan dan bedoel je?
Als jij via Den-Haag naar Amsterdam gaat zal het niet heel veel meer tijd kosten als van Rotterdam naar Utrecht inderdaad.
Dan zal ik misschien ook afkomen...hangt af van wat we doen en vooral WAAR.
Ik moet namalijk vanb Gent komen en vind rotterdam wel op de goede hoogte.
Weet daar mijn baan ook een beetje aangezien ik soms naar feyenoord ga kijken.
grtz wim(py)
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Citaat[/b] (owolde @ Feb. 06 2005,18:39)]Arie kom in opstand..
feyenoord kijken..
We kunnen ook gewoon allen eerst eens naar feyenoord gaan kijken...niet goed arie??
Erna kunnen we gaan stappen
grtz
zwaar weekend gehad zeker je begint raar te praten
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment