wat ga je jullie doen met Oud en nieuw jaar !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha 12-18 jarige sletjes, die heb je overal

Ik lees al jullie verhaaltjes maar het enige wat ik weet dat ik ga doen is in de avond naar een nye party. Naar de gym gaat niet lukken want ben momenteel gymloos. Vuurwerk ga ik misschien via Dexie, mijn grote maat, halen.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Lol u wot m8? Waar is dat feestje?

Inb4 lucky l....ooowjaa.
      Voor mijn privacy ga ik mijn woonstad niet posten , maar 12-18 jarige zatte chicks heb je idd overal! (zeker op nieuwjaar of een fuif na de examens).

Comment

Hoe oud ben je zelf dan? 12 is wel heull jong. Maarja, je weet wat ze zeggen hè
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Hoe oud ben je zelf dan? 12 is wel heull jong. Maarja, je weet wat ze zeggen hè
          20

Comment

Haha niet je stad posten maar wel een naaktfoto al avatar, succes met je anonimiteit, ps als je echt met twaalfjarige aan de haal gaat ben je imo best een viespeuk.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Haha niet je stad posten maar wel een naaktfoto al avatar, succes met je anonimiteit, ps als je echt met twaalfjarige aan de haal gaat ben je imo best een viespeuk.
              Ik zou het doen. Zyzzaanbiddende ranzige strontfotobekijkende pedofiel?

Ik begrijp je punt dolf. Chicks and booz is a whole lot of fun mainnnn. Aim zelf op een wat hoger leeftijd.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik zou het doen. Zyzzaanbiddende ranzige strontfotobekijkende pedofiel?

Ik begrijp je punt dolf. Chicks and booz is a whole lot of fun mainnnn. Aim zelf op een wat hoger leeftijd.
                ik heb geen woorden meer om jou te omschrijven

Comment

Oee nu zal robbie jou straffen.
                  Wordt dat bloed zweet en tranen??
                  Vet = Spier in rust stand

Comment

Waarom zou je sws iets van 12 jaar willen doen (je zal het niet zo serieus bedoelen denk, of naja mag ik hopen) maar ff, waarom zou iemand in godsnaam met een 12/13 jarige aan de haal willen gaan? Geen tieten, geen kont, niks, dat is toch juist waar je als vent een harde van krijgt wut.

Comment

12-18, zit dus ook de 16-18 categorie in,voor mij prima
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                        12-18, zit dus ook de 16-18 categorie in,voor mij prima
                        Ja same, maar toch, die kleine lichaampjes nog voor de puberteit enzo bah.

Comment

Oud&Nieuwe Efteling
                          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

waar zie jij een naaktfoto?
                            En tuurlijk is het niet serieus , ik ga niet jonger als 17.
                            Liefst van mijn eigen leeftijd of een stijlvolle milf.
                            Kortom , iemand met inhoud.
                            Last edited by Dolf Ziggler; 24-12-2012, 16:38.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                              Waarom zou je sws iets van 12 jaar willen doen (je zal het niet zo serieus bedoelen denk, of naja mag ik hopen) maar ff, waarom zou iemand in godsnaam met een 12/13 jarige aan de haal willen gaan? Geen tieten, geen kont, niks, dat is toch juist waar je als vent een harde van krijgt wut.
                              Zou voor jou zo gek niet zijn, ouwe ninja. Of vind je meisjes die een of twee klassen lager zitten stom?
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Zou voor jou zo gek niet zijn, ouwe ninja. Of vind je meisjes die een of twee klassen lager zitten stom?
                                .. U srs xd.. Ik voel me gwn niet tot 12/13/14 jarige kindjes aangetrokken dus kan me niet voorstellen dat iemand de ouder is dat wel heeft ouwe samurai

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X