Effe kijken dus!
Nu op belgie 2 canvas
Collapse
X
-
Niet gevonden......maar kwam wel dit tegen...jullie sponsor!!!
Niet echt reclame maar eens leuk om te zien want ik wist daar niks van.
http://www.omroep.nl/vara/tv/zembla/...11/zembla.htmlElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
banaan dat klopt mtv had 3weken geleden een documtaire over een bodybuilder. Deze man had een fysiek. ze volgde hem bij de voorbereiding voor een wedstrijd hij wou namelijk prof worden maar daarvoor moest ie de wedstrijd winnen. de beste man zat in de cut en at maar 1200 kalories op een dag. daarbij trainde hij sochtends kracht werkte die smiddags en savonds uur cardio. je kan wel nagaan hoe droog ie was. masterlijk gewoon. was cool om te zien alleen hij werd 2e en dus geen prof. maar hij was vast besloten om het jaar daarna te winnen en wel prof te worden
Comment
-
Ik heb het programma niet gemist arie! Vond het wel intressant om te kijken, maar vond dat het veel teveel over female bodybuilding ging. Dat vind ik zelf niet intressant.
Ik keek het met mijn ouders en zusje erbij, het commentaar was weer hetzelfde: gatver, wat lelijk, zo wil jij toch niet worden? Kijk eens, allemaal anabolen, dat ziet er toch niet uit. Hij kan niet eens meer normaal lopen.
Helaas heb ik die docu op mtv of tmf gemist, had ik ook wel graag willen zien.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-