We trainen/eten allemaal verkeerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tails View Post
    Ik doe er niet moeilijk over maar zou graag willen weten hoe je dat kan herkennen.
    Wat heb je er aan?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Wat heb je er aan?
      Puur omdat ik zoveel mogelijk kennis tot me wil nemen m.b.t. bodybuilding. Als zijn uitspraak klopt dan wil ik wel weten waar dit aan te herkennen valt. Als iemand een uitspraak doet mag er toch gerust gevraagd worden waar die persoon dat vandaan heeft gehaald ?

Comment

Puur omdat ik zoveel mogelijk kennis tot me wil nemen m.b.t. bodybuilding. Als zijn uitspraak klopt dan wil ik wel weten waar dit aan te herkennen valt. Als iemand een uitspraak doet mag er toch gerust gevraagd worden waar die persoon dat vandaan heeft gehaald ?
        Ja dat mag, heb ook niet gezegd dat het niet mag right? Vroeg mij gewoon af wat jij met die informatie wilt en wat je er meer op schiet. Dat mag ik toch best vragen?

Comment

Furious Pete - Shocking Before and After Transformation in 5 Hours - EXPOSED! - YouTube
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
            Zijn hoofd oren en kaaklijn verschillen op de foto's. Seems legit
            Als jij je kaken op elkaar drukt alsof je op iets bijt, je hoofd iets draait en schuin omhoog houdt, heb je ook een duidelijkere kaaklijn dan op je pasfoto
            Lijkt me eerder dat beide foto's dezelfde dag gemaakt zijn...

Originally posted by Falstyr View Post
            Er is een verschil tussen spiermassa. En de hardheid die de spiermassa heeft. AS zorgt voor een harde spiermassa zodat zelfs een blinde het verschil kan zien tussen wie wel of geen AS gebruikt ongeacht de hoeveelheid aanwezige spiermassa. En ja als je die spierhardheid op natuurlijke wijze wilt dan ben je circa 10 jaar constant met sport bezig geweest.

Je bent en blijft een vrouw dus kijk ik er niet van op.
            Leg het dan even uit. Ik ga er namelijk altijd vanuit dat spierhardheid zichtbaar is door je vetpergentage, en dat je daarmee letterlijk doelt op hoe hard de spier is. En zowel voeding als manier van aanspannen maken daar een groot verschil in (als in: druk je bicep eens in na een hammer curl, of een bicep curl. Bij le laatste is hij harder).
            Maar ik vat dingen wel vaker verkeerd en te letterlijk op, dus uitleg is welkom
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Voor mij is het iets wat gewoon duidelijk zichtbaar is. Geen idee hoe het in woorden om te zetten, maar zal een poging wagen.

1. Iemand die net traint heeft weinig massa.
              2. Als die persoon een tijdje traint heeft hij meer massa. Maar die massa ziet er niet bepaald massief uit.
              3. Als die persoon zijn vet% laat zakken is de massa zichtbaarder. Maar de massiviteit van de spier wordt er niet beter door.
              4. De massiviteit van de spier ontwikkel je in de loop der jaren dat je traint. En dat neemt circa 10 jaar in beslag. Kijk bijvoorbeeld naar atleten die op jonge leeftijd zijn begonnen en hoe die er begin van hun 20er jaren er uit zien. Dat soort massiviteit in spiermassa zie je niet bij andere 20'ers die net een jaar of twee sporten.
              5. Short cut is via o.a. Masteron massievere spieren te hebben zonder dat je een decennium hoeft te trainen als naturel.

Comment

Bedoel je spierkwaliteit falstyr?

Comment

ligt er aan. wat is je definitie van spierkwaliteit?

Comment

Deze heb ik ff van een andere site, maar bedoel het op deze manier.

ik denk dat het te maken heeft met de kwaliteit van de spiervezels. Lange kuren leveren meestal in het begin in hogere mate hypertrofie, op een gegeven moment stagneert dat en gaat het over op hyperplasie (Hyperplasie - Wikipedia) dus het vermeerderen van de cellen in de spier. Meer cellen in de spier is dus hardere spieren en dus minder verlies (in grootte, maar wel in celaantal) van spieren bij een tekort aan kcal (cut).
                    Vergeet dat deel van kuren overigens, gaat om de term.

Comment

klinkt inderdaad alsof dat het is.

Comment

Thx Bruce voor het geven van een samenvatting van de vid die ik plaatste, was te lui om dit zelf te doen . Ik zie het trouwens ook niet of iemand wel of geen aas heeft gebruikt. Ben ook wel benieuwd waar je dat aan kan herkennen.
                        Haaaa ik zie nu dus pas dat het een filmpje is. Me soooo gaayyy
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik weet wat Vally bedoelt. Kijk naar de avatar van knulletje. Dan zie je wat kanons massa is. Dan zie je gelijk dikke jarenlang gekweekte power
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Die gast staat gewoon op nummer 2 bij de top 100 bestsellers ....

Amazon.co.uk Bestsellers: The most popular items in Books

Comment

Originally posted by Sinner View Post

Geen woorden voor.

Comment

Originally posted by Sinner View Post

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X