Originally posted by Tails
View Post
We trainen/eten allemaal verkeerd
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostWat heb je er aan?
Comment
-
Originally posted by Tails View PostPuur omdat ik zoveel mogelijk kennis tot me wil nemen m.b.t. bodybuilding. Als zijn uitspraak klopt dan wil ik wel weten waar dit aan te herkennen valt. Als iemand een uitspraak doet mag er toch gerust gevraagd worden waar die persoon dat vandaan heeft gehaald ?
Comment
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostZijn hoofd oren en kaaklijn verschillen op de foto's. Seems legit
Lijkt me eerder dat beide foto's dezelfde dag gemaakt zijn...
Originally posted by Falstyr View PostEr is een verschil tussen spiermassa. En de hardheid die de spiermassa heeft. AS zorgt voor een harde spiermassa zodat zelfs een blinde het verschil kan zien tussen wie wel of geen AS gebruikt ongeacht de hoeveelheid aanwezige spiermassa. En ja als je die spierhardheid op natuurlijke wijze wilt dan ben je circa 10 jaar constant met sport bezig geweest.
Je bent en blijft een vrouw dus kijk ik er niet van op.
Maar ik vat dingen wel vaker verkeerd en te letterlijk op, dus uitleg is welkomPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Voor mij is het iets wat gewoon duidelijk zichtbaar is. Geen idee hoe het in woorden om te zetten, maar zal een poging wagen.
1. Iemand die net traint heeft weinig massa.
2. Als die persoon een tijdje traint heeft hij meer massa. Maar die massa ziet er niet bepaald massief uit.
3. Als die persoon zijn vet% laat zakken is de massa zichtbaarder. Maar de massiviteit van de spier wordt er niet beter door.
4. De massiviteit van de spier ontwikkel je in de loop der jaren dat je traint. En dat neemt circa 10 jaar in beslag. Kijk bijvoorbeeld naar atleten die op jonge leeftijd zijn begonnen en hoe die er begin van hun 20er jaren er uit zien. Dat soort massiviteit in spiermassa zie je niet bij andere 20'ers die net een jaar of twee sporten.
5. Short cut is via o.a. Masteron massievere spieren te hebben zonder dat je een decennium hoeft te trainen als naturel.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postligt er aan. wat is je definitie van spierkwaliteit?
ik denk dat het te maken heeft met de kwaliteit van de spiervezels. Lange kuren leveren meestal in het begin in hogere mate hypertrofie, op een gegeven moment stagneert dat en gaat het over op hyperplasie (Hyperplasie - Wikipedia) dus het vermeerderen van de cellen in de spier. Meer cellen in de spier is dus hardere spieren en dus minder verlies (in grootte, maar wel in celaantal) van spieren bij een tekort aan kcal (cut).
Comment
-
Originally posted by Tails View PostThx Bruce voor het geven van een samenvatting van de vid die ik plaatste, was te lui om dit zelf te doen . Ik zie het trouwens ook niet of iemand wel of geen aas heeft gebruikt. Ben ook wel benieuwd waar je dat aan kan herkennen.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
-
Die gast staat gewoon op nummer 2 bij de top 100 bestsellers ....
Amazon.co.uk Bestsellers: The most popular items in Books
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment