Tablet, Ipad of Samsung

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Inderdaad grappig om te zien hoe de apple fans overal opdoeken om te vertellen hoe geweldig het allemaal niet is.
    Ik zou dat ook doen hoor. Als ik zoveel geld heb neergelegd voor een miskoop.
    haha die is sterk

i

Comment

Inderdaad grappig om te zien hoe de apple fans overal opdoeken om te vertellen hoe geweldig het allemaal niet is.
      Ik zou dat ook doen hoor. Als ik zoveel geld heb neergelegd voor een miskoop.
      Als je Mac eenmaal hebt gekocht wil je gewoon niks anders meer, ik had het ook niet zo op Apple, en toen kocht me pa een Mac.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        Als je Mac eenmaal hebt gekocht wil je gewoon niks anders meer, ik had het ook niet zo op Apple, en toen kocht me pa een Mac.
        Heb zelf een ipad2 maar de software valt mij erg tegen
        geef mij maar android
        ben zelf fotograaf en heb gewoon een windows pc met een goed gekalibreerd beeldscherm

en in een ipad zitten ook weer samsung chips

Comment

Wees blij dat er apple fans en windows/android etc fans zijn, als iedereen op dezelfde pc met dezelfde programmas wilden.is er ook geen concurrentie
          Ik heb weinig met pc,s maar ik hoor van.veel dat als je eenmaal een apple hebt gehad je nooit anders wilt.

Comment

Keuze is voor mij na alles een beetje afgewogen te hebben toch de samsung tab 2 10.1inch geworden. Dit is mn eerste post vanaf dat ding en ben er tot nu toe enorm tevreden over :-) scheelde toch de150 euro en voor wat ik er mee wil doen voldoet deze zeker . Ook de mogelijkheid om extra geheugen toe te voegen voor films ed vind ik nou al chill
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Bedankt voor alle adviezen nog, heeft me prima geholpen
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Wel is de nieuwe windows kut.
                Maarja, apple heeft een heel sterk merk neergezet. Was laatst een leuke docu over, dat apple gebruikers het merk als een geloof ervaren. Neuro-marketing.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Maarja, apple heeft een heel sterk merk neergezet. Was laatst een leuke docu over, dat apple gebruikers het merk als een geloof ervaren. Neuro-marketing.
                  Ja, de theorie van de ´zwerm´: dat succesvolle merken zijn klanten gebruiken om het product te promoten. Voor de geinteresseerden:

De kracht van de zwerm door J. (Jaap) van Ginneken (Boek) Managementboek.nl

Comment

Ja die verhalen hoor ik over windows 8
                    ik blijf lekker bij 7

qua marketing vind ik apple wel geniaal
                    dat moet ik ze wel toegeven

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Bedankt voor alle adviezen nog, heeft me prima geholpen
                      veel plezier ermee

leuk speelgoed

Comment

Mijn vader had in 2011 een mac gehaald, op 1 na grootste, na 3 dagen werd die terug gebracht. PCs van apple zijn gwn zwaar ovverated/overpriced door o.a fanboys. Iphone daarintegen is dan wel netjes en gebruiksvriendelijk, maar zelfde verhaal, je zit overal aan vast, je kan geen geheugen uitbreiden. En google chrome mocht niet sneller zijn dan safari voordat hij in de appstore kwam, en moest op zelfde frame werken. Toch gewoon schijt?

@fitnessboer
                        mooi hopelijk blijf je er blij mee!

Comment

Ipad, ten eerste zijn alle belangrijke apps speciaal gemaakt voor de ipad, terwijl je bij Samsung apps heb die gewoon voor telefoons zijn gemaakt. Ten tweede heeft het de beste tablet scherm. Ten derde is die veel sneller probeer maar eens uit in de winkel. Ten slotte kan je de ipad over paar jaar nog voor een mooie bedrag verkopen.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            Nieuwe android ondersteund ook geen flash. Maar zou je ook niet moeten willen, flash me ass, zo traag en ouderwets
                            IPad heeft wel flash, je moet puffin browser downloaden.

Comment

Beste Fitnissboer,

Ik zal voor de iPad gaan, deze is veel sneller dan de samsung tablet.

Ik kan je al wel helpen met het vinden van accessoires, deze heb ik zelf bij mijn tablet.

Samsung Tab accessoires. Op Voorraad ==> PhoneGigant.nl
                              iPad accessoires. Op Voorraad ==> PhoneGigant.nl

En je toetsenbord;

iPad Bluetooth Keyboard? Bestel hem hier ==> PhoneGigant.nl

Succes, en veel plezeir in spanje!

Comment

Originally posted by Martijnhaarhuis View Post
                                Beste Fitnissboer,

Ik zal voor de iPad gaan, deze is veel sneller dan de samsung tablet.

Ik kan je al wel helpen met het vinden van accessoires, deze heb ik zelf bij mijn tablet.

Samsung Tab accessoires. Op Voorraad ==> PhoneGigant.nl
                                iPad accessoires. Op Voorraad ==> PhoneGigant.nl

En je toetsenbord;

iPad Bluetooth Keyboard? Bestel hem hier ==> PhoneGigant.nl

Succes, en veel plezeir in spanje!

Ik heb zo'n gevoel dat hij allang gekozen heeft!

Kijk maar even naar de datum...

nice first post btw
                                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X