show je tattoo...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• show je tattoo...

ik ben wel eens benieuwd wie van de Bn'ers hebben er een tattoo en vooral hoe ziet het eruit (pics!!!) en wat is de betekenis?
    en zijn jullie van plan om er nog meer te gaan laten zetten?

ik trap af:

wat? 4 wolf pootafdrukken.
    waarom? ik vond het mooi staan na personen hebben gezien te hebben die ook een zelfde soort tattoo hadden.

wil ik nog wat laten zetten?
    -ja, een tekst op me hamstring. wanneer weet ik nog effe niet

en nu jullie!!!
    Make it happen, shock everyone!

Wat betekend die tekst precies? Vat het niet helemaal.

Van een lam naar een leeuw?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post

Volgens mij wordt er met die tekst bedoeld. Je moet blijven "opstaan" als je "gevallen" bent, oftewel nooit opgeven en je dromen blijven najagen kosten wat kost. Net zolang totdat lammeren in leeuwen veranderen, dit zal nooit gebeuren in principe. M.a.w. je moet net zo lang blijven opstaan totdat dat wel zou gebeuren, maar dat zal nooit gebeuren. Kortom, geef nooit op..

GIP, correct me if I'm wrong..
      "Straight outta gym"

Comment

@ nico heeft meer met 'vechtlust'/doorzettings vermogen te maken.

rise and rise again, dat heeft de betekenis in deze zin als: 'geef niet op'
        till lambs became lions: totdat lameren leeuwen worden.

edit: dus wat waterpolo zegt

ot: toekomstige plannen mogen ook vermeld worden he of nadenkertjes

Comment

Originally posted by Nocerino View Post

http://www.youtube.com/watch?v=tJ1p5F3n8NI
          http://www.youtube.com/watch?v=H07DuZQ-rLQ

Goed excuus om Robin Hood nog eens te bekijken
          Last edited by Patriciaaa; 15-01-2013, 21:47.
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zou er zelf ook graag een willen maar zolang ik niet 100% zeker ben komt er niets op. Grootste moeilijkheid is mijn werk. Deze accepteren geen tattoo's maar wil toch een drie kwart van mijn arm vol zetten. Buiten dat wil ik ook niet zomaar een plaatje maar iets met betekenis.....choices choices!
            There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

niemand die een tattoo heeft gezet of wil gaan zetten?

edit: beesht er zijn toch genoeg plekken waar je een tattoo kunt zetten...

ot: ik kies voor deze

Last edited by gain is pain; 15-01-2013, 21:54.

Comment

Eentje boven mn piemel: hehe ty girl.

nee srs, een tattoo op mn oblique. Eerst maar eens massa bouwen. Anders ziet het er zo zielig uit .
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  niemand die een tattoo heeft gezet of wil gaan zetten?

edit: beesht er zijn toch genoeg plekken waar je een tattoo kunt zetten...

ot: ik kies voor deze

Hahaha. Ik ben de enige uit mijn vrienden kring die er geen heeft rest staat bijna van boven tot onder, onder incl de vrouwen. Moet gewoon eerst zeker zijn van wat ik wil dan kies ik een artist die daar goed bekend mee is.
                  There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

Weet er toevallig iemand een goede tekst over doorzettingsvermogen? dat lijkt me persoonlijk wel iets.
                    keep the focus going!

Comment

Wil het liefst best wat kunst op m'n lichaam laten zetten ja. Liefst rechts een mouwtje tot de helft van m'n onderarm, rug vind ik ook een mooie plek, schouders, borst, vind het allemaal wel vet Kuiten wil ik ook nog. Laat alleen nog niks zetten voorlopig dat komt voor mij later, wil me er eerst goed in verdiepen wat ik wil en wat voor een betekenissen bij mijn persoonlijkheid passen. Wil niet zomaar een mooi plaatje eigenlijk
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik heb een hele grote op mijn rug aan de bovenkant, van een draak en een tijger klinkt heel simpel maar is het niet xD.
                        En ik heb ook nog eentje op mijn schouder van een waterman met daaronder mijn geboortedatum.
                        Zal binnenkort Ff foto maken
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Hier 1 van de 4 die ik heb. gewoon me naam
                          keep the focus going!

Comment

ik ben nog jong en weet nog niet wat 't gaat worden, maar als ik later een tattoo neem is het op m'n rug .
                            en dan iets met een betekenis dat je kan zeggen het is op me rug omdat ik t achter me kan laten , een tekst die veel betekend ofzo .
                            ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

dubbel
                              ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X