Originally posted by melvinafca
View Post
Ieder zijn mening denk ik dan. Het is in ieder geval een stap in de goede richting om waarschijnlijk de bekendste renner te pakken en te bannen, misschien dat de andere renners nu ook eens gaan nadenken of voorzichtiger worden.
Het enige wat ik wil zeggen over heel het wielrennen gedoe is dit: Het ligt niet aan de renners zelf, maar aan de ICU die te hoge eisen stelt. Je kan niet verwachten dat mensen indrukwekkende tijden gaan neerzetten als je zoveel ritten moet rijden zonder doping. Is gewoon onmogelijk om te doen. Dit weet iedereen. Het geen ze moeten doen is alle records verwijderen van de lijsten en helemaal opnieuw beginnen, zodat de renners zich niet meer verplicht voelen om deze records te verbeteren en dus ook niet naar middelen moeten grijpen om dit te doen. Ook moeten ze atleten duidelijk maken dat als ze ooit gepakt worden, al hun titels en prijzengeld moeten afgeven + een belachelijk hoge boete moeten betalen dat ze eigenlijk gewoon bankroet zijn tot hun dood. Imo als je dit weet als atleet dan denk ik dat je wel twee keer na denkt voor je iets gebruikt. Onmogelijke oplossing, waarschijnlijk wel
Comment