Man bind vrouw achter de auto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Man bind vrouw achter de auto

ik las vanmorgen toch weer iets in de krant.

een man had al een tijdje overlast van een dronken vrouw in de buurt, hij had er tegen de politie al iets over gezegt maar die deed er niks aan.
    nou was tie het zo beu, dat hij haar als een rollade met een touw achter de auto naar het politieburo heeft gesleept.

toch niet normaal meer, sommige mensen hebben tegenwoordig echt geen respect meer voor mensen en dieren.
    ik kan de krant beter niet meer lezen, ik wordt iedere morgen weer misselijk van wat er allemaal in staat.

een paard die zwanger was en bewerkt is het met een stok met prikkeldraad
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

vind het soms wel lachwekkend wat er allemaal gebeurd

Comment

dat met die vrouw vindt ik eigenlijk wel lagwekkend haha
      zou ik zomaar ook kunnen doen denk ik als je er echt last van heb en er wordt nix aan gedaan

dat paard verhaal is triest
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Feb. 18 2005,11:46)]vind het soms wel lachwekkend wat er allemaal gebeurd    
        Benje een beetje maf ofzo..... wat mensen elkaar aandoen maakt me geen hol uit... we zijn nog steeds niet veel verder als de holbewoners.. maar als ze dieren zoiets aandoen  Zo iemand zou ik met liefde doodslaan lijkt me echt heerlijk...

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Zonde van dat paard. Van die vrouw is de schuld van de politie..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (red @ Feb. 18 2005,12:16)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Feb. 18 2005,11:46)]vind het soms wel lachwekkend wat er allemaal gebeurd
            Benje een beetje maf ofzo..... wat mensen elkaar aandoen maakt me geen hol uit... we zijn nog steeds niet veel verder als de holbewoners.. maar als ze dieren zoiets aandoen Zo iemand zou ik met liefde doodslaan lijkt me echt heerlijk...
            jah idd dat paard heb ik ook medelij mee maar met die vrouw ziei k gewoon al helemaal voor me

Comment

Misschien had hij die vrouw ook gewoon in de kofferbak kunnen doen

Dat van dat paard is gewoon in en in triest snap niet wat die mensen bezield. Kwam gisteren ook weer iets in het nieuws dat ze op een kinderboerderij dieren op bepaalde plekken hadden kaalgeschoren en op die plekken hadden ze de dieren geinjecteerd met gif. Mensen zijn niet normaal meer.

it's a sick world after all....
              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (corina @ Feb. 18 2005,11:44)]ik kan de krant beter niet meer lezen, ik wordt iedere morgen weer misselijk van wat er allemaal in staat.
                Hier nog één! Hoe ouder ik word, hoe meer ik mij alles aantrek, merk ik.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

jullie zijn niet goed bij hoor!!!
                  je gaat toch niet een levend mens achter een auto binden.

en van die dieren ja, die wil ik ook wel tegen komen hoe klein ik ook ben, zal bij hem of haar een paal met prikkeldraad erin steken!!
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (corina @ Feb. 18 2005,15:09)]jullie zijn niet goed bij hoor!!!

en van die dieren ja, die wil ik ook wel tegen komen hoe klein ik ook ben, zal bij hem of haar een paal met prikkeldraad erin steken!!
                    dat zullen somige nog lekker vinden ook denk
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (corina @ Feb. 18 2005,15:09)]jullie zijn niet goed bij hoor!!!
                      ALs je het hele verhaal kent dus blijkbaar wel...kan me wel wat bij voorstellen, deze alcoholiste vrouw zorgde al voor 20 jaar (!&#33 voor overlast in de buurt. Op een gegeven moment is de maat vol....

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Probeer allen eens te visualiseren dat het je moeder is die achter de auto wordt gebonden.
                        De man die zoiets flikt en zelfs al in zijn geest haalt hoort zelf niet thuis in de maatschappij.
                        Helaas zijn de wachtlijsten voor een tbs kliniek erg groot.
                        Wat vind je er grappig aan dat een weerloze vrouw wordt mishandeld Xeno?
                        Ergens klinkt het verhaal misschien enigzins grappig in werkelijkheid is het natuurlijk in en in triest.
                        Om over de paardenzaak maar te zwijgen..

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Als een vrouw al voor 20 jaar overlast zorgt, kan ze een keer zoiets verwachten..
                          Die man die dit gedaan heeft kan een normale man zijn die al 20 jaar klaagt. Kan dan begrijpen dat je dan een keer zelf ingrijpt..

Grtzz.
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (harold @ Feb. 18 2005,17:02)]Als een vrouw al voor 20 jaar overlast zorgt, kan ze een keer zoiets verwachten..
                              Die man die dit gedaan heeft kan een normale man zijn die al 20 jaar klaagt. Kan dan begrijpen dat je dan een keer zelf ingrijpt..

Grtzz.
                              Vrouwen pas op voor Harold, last van zijn hormonen.
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X