Man bind vrouw achter de auto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (owolde @ Feb. 18 2005,16:49)]Probeer allen eens te visualiseren dat het je moeder is die achter de auto wordt gebonden.
    Dat is natuurlijk een heel ander verhaal dus is geen reeele vergelijking,kerel.

Als iemand al 2 maanden voor overlast zorgt zou ik diegene meteen al aan de hoogste boom hangen dus laat staan 20 jaar

Geen medelijden mee!

Comment

vinden jullie dat nou echt, dus je zou zo iemand achter je auto aan slepen, ook al is de maat nog zo vol, een ander zo mishandelen is absoluut niet terecht, als ze nou je kind of je familie dood heeft gemaakt, ja dan sleep ik ze ook achter mijn auto, maar ik geloof niet dat ze zoiets gedaan had.

maar zo zullen de meeste mannen wel denken, want rien reageerde ook al zo
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Hahaha, dan weet je wat je te wachten staat, als je teveel internet... Sorry!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 18 2005,18:09)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (owolde @ Feb. 18 2005,16:49)]Probeer allen eens te visualiseren dat het je moeder is die achter de auto wordt gebonden.

Als iemand al 2 maanden voor overlast zorgt zou ik diegene meteen al aan de hoogste boom hangen dus laat staan 20 jaar  

Geen medelijden mee!
              Hehe man laat me ook es vroom doen.
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Heb zelf gelukkig een zacht karakter en had het niet gedaan. Zouden nog meer krassen op mijn alfaatje kunnen komen..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  De man die zoiets flikt en zelfs al in zijn geest haalt hoort zelf niet thuis in de maatschappij.
                  Helaas zijn de wachtlijsten voor een tbs kliniek erg groot.
                  Wat vind je er grappig aan dat een weerloze vrouw wordt mishandeld Xeno?
                  Ergens klinkt het verhaal misschien enigzins grappig in werkelijkheid is het natuurlijk in en in triest.
                  Om over de paardenzaak maar te zwijgen..
                  als mijn moeder al 20 jaar voor overlast zorgde dan sleepte ik haar zelf achter de auto aan naar de afkick kliniek. Dat op het gevoel van mensen in spelen door te zeggen stel het was je eigen moeder werkt niet echt bij mij. Als mijn moeder zo was had ik een ###-moeder en die had ik langer een kliniek in gemept, daar heb ik geen twintig jaar voor nodig. Dat is ook beter voor het zelfbeeld van iemand dan dat iemand al 20 jaar aanrommelt, het zelfbeeld verloederd alleen maar...

my 2 cents
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Zit je in een kuur JTB

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik zou het niet kunnen hoor iemand achter mijn auto aanslepen.............(moet ik toch maar eens een trekhaak aanschaffen   )
                      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (JTB @ Feb. 18 2005,19:42)]
                        Originally posted by [b
                        De man die zoiets flikt en zelfs al in zijn geest haalt hoort zelf niet thuis in de maatschappij.
                        Helaas zijn de wachtlijsten voor een tbs kliniek erg groot.
                        Wat vind je er grappig aan dat een weerloze vrouw wordt mishandeld Xeno?
                        Ergens klinkt het verhaal misschien enigzins grappig in werkelijkheid is het natuurlijk in en in triest.
                        Om over de paardenzaak maar te zwijgen..
                        als mijn moeder al 20 jaar voor overlast zorgde dan sleepte ik haar zelf achter de auto aan naar de afkick kliniek. Dat op het gevoel van mensen in spelen door te zeggen stel het was je eigen moeder werkt niet echt bij mij. Als mijn moeder zo was had ik een ###-moeder en die had ik langer een kliniek in gemept, daar heb ik geen twintig jaar voor nodig. Dat is ook beter voor het zelfbeeld van iemand dan dat iemand al 20 jaar aanrommelt, het zelfbeeld verloederd alleen maar...

my 2 cents

Citaat (ariekanarie @ Feb. 18 2005,18:09)
                        Citaat (owolde @ Feb. 18 2005,16:49)
                        Probeer allen eens te visualiseren dat het je moeder is die achter de auto wordt gebonden.

Geen medelijden mee!

Hehe man laat me ook es vroom doen.
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (harold @ Feb. 18 2005,20:31)]Zit je in een kuur JTB

Grtz..
                          nee ik begin wel komende week kun je nagaan hoe ik dan ben.
                          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

nou wordt het nog gekker

een man uit vlaardingen vilt zijn eigen moeder en gaat het verkeer in haar vel staan regelen
                              politie geeft nog niet toe, dat hij haar gevilt heeft, maar zal heus wel waarheid in zitten, anders zeggen ze zoiets niet lijkt mij.
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Ik barst ook regelmatig uit m'n vel in het verkeer.
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X