Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vinden jullie dat nou echt, dus je zou zo iemand achter je auto aan slepen, ook al is de maat nog zo vol, een ander zo mishandelen is absoluut niet terecht, als ze nou je kind of je familie dood heeft gemaakt, ja dan sleep ik ze ook achter mijn auto, maar ik geloof niet dat ze zoiets gedaan had.
maar zo zullen de meeste mannen wel denken, want rien reageerde ook al zo
Citaat[/b] (owolde @ Feb. 18 2005,16:49)]Probeer allen eens te visualiseren dat het je moeder is die achter de auto wordt gebonden.
De man die zoiets flikt en zelfs al in zijn geest haalt hoort zelf niet thuis in de maatschappij.
Helaas zijn de wachtlijsten voor een tbs kliniek erg groot.
Wat vind je er grappig aan dat een weerloze vrouw wordt mishandeld Xeno?
Ergens klinkt het verhaal misschien enigzins grappig in werkelijkheid is het natuurlijk in en in triest.
Om over de paardenzaak maar te zwijgen..
als mijn moeder al 20 jaar voor overlast zorgde dan sleepte ik haar zelf achter de auto aan naar de afkick kliniek. Dat op het gevoel van mensen in spelen door te zeggen stel het was je eigen moeder werkt niet echt bij mij. Als mijn moeder zo was had ik een ###-moeder en die had ik langer een kliniek in gemept, daar heb ik geen twintig jaar voor nodig. Dat is ook beter voor het zelfbeeld van iemand dan dat iemand al 20 jaar aanrommelt, het zelfbeeld verloederd alleen maar...
my 2 cents
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Citaat[/b] (owolde @ Feb. 18 2005,16:49)]Probeer allen eens te visualiseren dat het je moeder is die achter de auto wordt gebonden.
De man die zoiets flikt en zelfs al in zijn geest haalt hoort zelf niet thuis in de maatschappij.
Helaas zijn de wachtlijsten voor een tbs kliniek erg groot.
Wat vind je er grappig aan dat een weerloze vrouw wordt mishandeld Xeno?
Ergens klinkt het verhaal misschien enigzins grappig in werkelijkheid is het natuurlijk in en in triest.
Om over de paardenzaak maar te zwijgen..
als mijn moeder al 20 jaar voor overlast zorgde dan sleepte ik haar zelf achter de auto aan naar de afkick kliniek. Dat op het gevoel van mensen in spelen door te zeggen stel het was je eigen moeder werkt niet echt bij mij. Als mijn moeder zo was had ik een ###-moeder en die had ik langer een kliniek in gemept, daar heb ik geen twintig jaar voor nodig. Dat is ook beter voor het zelfbeeld van iemand dan dat iemand al 20 jaar aanrommelt, het zelfbeeld verloederd alleen maar...
my 2 cents
Citaat (ariekanarie @ Feb. 18 2005,18:09)
Citaat (owolde @ Feb. 18 2005,16:49)
Probeer allen eens te visualiseren dat het je moeder is die achter de auto wordt gebonden.
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal dus is geen reeele vergelijking,kerel.
Als iemand al 2 maanden voor overlast zorgt zou ik diegene meteen al aan de hoogste boom hangen dus laat staan 20 jaar
Geen medelijden mee!
Hehe man laat me ook es vroom doen.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
een man uit vlaardingen vilt zijn eigen moeder en gaat het verkeer in haar vel staan regelen
politie geeft nog niet toe, dat hij haar gevilt heeft, maar zal heus wel waarheid in zitten, anders zeggen ze zoiets niet lijkt mij.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment