Trolling van dbb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by R2D2 View Post
    Dus Robbie, jij bent eigenlijk een heel lelijk wijf (?)
    Ipv een lelijke kerel?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Hahahahahaha te erg. Wel een held dat hij het zo opvat
      Ik denk dat hij binnenkort wel anders zal piepen. Dit geval kwam vanochtend op Veronica ter sprake; de DJ Rick van Veldhuizen had het erover en had zelfs te melden dat hij de foto's op zijn facebook account had gezet voor luisteraars die geinteresseerd waren.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Ik denk dat hij binnenkort wel anders zal piepen. Dit geval kwam vanochtend op Veronica ter sprake; de DJ Rick van Veldhuizen had het erover en had zelfs te melden dat hij de foto's op zijn facebook account had gezet voor luisteraars die geinteresseerd waren.
        belangrijkste delen van het topic zijn ook verwijderd ja. maar dit komt niet meer van internet af

Comment

Geloof je het nou zelf dat Bony het door had en "gewoon" meespeelde. Hij deed alles wat hem werd gevraagd en belde non stop om met "haar" te praten. Hij wist van niks en doet nu alsof het een spel van hem was lol. Wat een n00b.

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Om topics in dit forum te bekijken moet je 40 of meer posts hebben geplaatst.

Je hebt momenteel 7 posts.

Dat is nou jammer.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

ziet er inderdaad uit dat ze het topic in de prive sectie hebben gegooid.
              OP was ook in de problemen gekomen ofzoiets.
              Ben benieuwd...

Comment

Ben benieuwd hoe het afloopt, best wel wat afgelachen dit weekend
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Haha hij stond eerst prive, daarna hadden ze hem opgegooid en nu staat die weer prive, omdat de OP inderdaad mss wat problemen heeft gekregen ermee.

Omg gister 75 pagina's gelezen, no life. Beste troll ever.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                    Ben benieuwd hoe het afloopt, best wel wat afgelachen dit weekend
                    Zouden nieuwsreporters net zo goed getrollt kunnen worden als bony?
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Moet ook 40 posts hebben op dat forum
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Geen trolling, maar om dit soort shit moet ik ook altijd lachen

You're in the club and this guy slaps your girlfriends ass, wat do? - Bodybuilding.com Forums

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                          Geen trolling, maar om dit soort shit moet ik ook altijd lachen

You're in the club and this guy slaps your girlfriends ass, wat do? - Bodybuilding.com Forums
                          Kutsituatie, boys die groter worden overschatting zichzelf meestal mateloos wat knokken betreft. Dus als je wat zegt is de kans vrij groot dat je moet gaan matten. Beetje leuke chick bediend hem zelf van correcte repliek

Las ook een dude die opperde dat ie wss 1.60m is hahaha, dat zou veel oplossen
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Maakt mij echt helemaal niks uit wie of wat mijn vrouw aanraakt, maar diegene krijgt direct een pomp voor zijn kanis.
                            Reacties zijn te grappig, zegt er eentje ik hoop dat ik het niet zie haha.

Comment

Meeste van dat soort gasten kunnen niet eens vechten. Trainen alleen maar met gewichten en kunnen verders niks.

Slap his ass and see how his boyfriend likes it.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Maakt mij echt helemaal niks uit wie of wat mijn vrouw aanraakt, maar diegene krijgt direct een pomp voor zijn kanis.
                                Reacties zijn te grappig, zegt er eentje ik hoop dat ik het niet zie haha.
                                Man van weinig woorden
                                Originally posted by Faabjan View Post
                                Meeste van dat soort gasten kunnen niet eens vechten. Trainen alleen maar met gewichten en kunnen verders niks.

Slap his ass and see how his boyfriend likes it.
                                Ja zal allemaal wel maar de avond wordt er meestal niet gezelliger op als je gaat brawlen
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X