Afc amsterdam...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (punani @ Apr. 14 2005,09:45)]altijd lastig den bosch uit he.      haha zondag word een makkie grts
    Hehehehe psv wint van lyon en feyenoord ja feyenoord die andere topper! verliest van den bosch....................
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

psv topprestatie alleen ac milaan is denk toch wel een maatje te groot. finale word chelsea-ac milaan en daar durf ik geen geld op te zetten.grts

Comment

En daar gaat de 2e plaats...
        Dik verdient de winst van Den-Bosch en zeker geen geflateerde uitslag. Dipe triest het spel van Feyenoord.

Ik geloof echter nog steeds dat Feyenoord zondag wint van Ajax, zeker na zo voor schut te zijn gezet.
        Ze zullen ook wel moeten om bij te blijven...

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

helaas heb ajax zometene alles weer op een rijtje en troeven ze feynoord af met 4-0

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (punani @ Apr. 11 2005,10:04)]hahaha toppie marco wereld prestatie   volgende week half 1 ben ik voor de buis wat voor weer het ook is word erg interessant voor beide teams er op of de onder want je hebt nog best kans dat az door de uefa cup 4gaat eindige met ajax en feyenoord erboven. grts
            Vond het zeker super lachen, en dat mede omdat me halve familie uit Rotjeknor komt (dus lekker opnaaien die handel)! Vind het leuk voor Den Bosch, hoop dat ze in de ere blijven, zijn trouwe goeie supporters, vind het alleen vreemd dat ze na al die rellen enzo amper boetes en dergelijk hebben gehad, dat zou in tegenstelling bij Den Haag uiteraard weer veel hoger liggen, maarja het gaat er natuurlijk om dat Feyenoord verloren heeft van de onderste net nadat ze weer van die grote praatjes kregen (mooi die mond gesnoert). Alleen hoop ik toch dat Feyenooit zondag wel wint weer !
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik hou wijselijk mn mond dicht!

Comment

Alle Amsterdammertjes gefeliciteerd!!
                Zal uiteraard een onterechte uitslag zijn maar toch...

2-3... om te janken...

Blij dat ik tegenwoordig Amsterdammer ben...

Greets...

Comment

Dank je,broertje!!

Jij nu ook dan gefeliciteerd,he?!

Het was weer een heerlijke middag.

Comment

Testo krijgt een Baco om de overwinning te vieren en curioso 1 om zn verdriet te vergeten proost reuzen.
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Lekker!!

Comment

• 1000% terecht de uitslag. ajax maakte de wedstrijd in de kuip. grts

Comment

• Zeer zeker terecht.
                          Wel heel erg jammer van de ellende die een aantal Ajax supporters hebben veroorzaakt...

Eén bacootje gaat niet genoeg zijn maar evengoed bedankt!

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X