Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (punani @ Apr. 11 2005,10:04)]hahaha toppie marco wereld prestatie volgende week half 1 ben ik voor de buis wat voor weer het ook is word erg interessant voor beide teams er op of de onder want je hebt nog best kans dat az door de uefa cup 4gaat eindige met ajax en feyenoord erboven. grts
Vond het zeker super lachen, en dat mede omdat me halve familie uit Rotjeknor komt (dus lekker opnaaien die handel)! Vind het leuk voor Den Bosch, hoop dat ze in de ere blijven, zijn trouwe goeie supporters, vind het alleen vreemd dat ze na al die rellen enzo amper boetes en dergelijk hebben gehad, dat zou in tegenstelling bij Den Haag uiteraard weer veel hoger liggen, maarja het gaat er natuurlijk om dat Feyenoord verloren heeft van de onderste net nadat ze weer van die grote praatjes kregen (mooi die mond gesnoert). Alleen hoop ik toch dat Feyenooit zondag wel wint weer !
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment