Zit nog uren in de auto ga meteen effe checken.
Wat voor bijbaan hebben jullie?
Collapse
X
-
bosbouw, houtkap
staat op een laag pitjeYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by emielos View PostIk heb nu een bijbaan bij het distributie centrum van Jumbo. Ik verdien 7,30 per uur.
7,30 is best veel als uurloon, hoe oud ben je?
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostDaar zat ik net ook naar te kijken, bij postnl hebben ze wel wat voor mij in de buurt. Het is alleen wel tussen 11 en 4 en dan heb ik precies school. Bevalt het je?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostDat lijkt me best leuk. Logistiek en distributie vind ik best interessant. Ik woon praktisch naast Schiphol, maar ik zie helaas nooit vacatures voor bijbaantjes voorbij komen. Alles is hier fulltime.
7,30 is best veel als uurloon, hoe oud ben je?Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHaha ik zoek in een iets ander segment dan telefoontjes doorverkopen, maar concurrentie is goed juist daar wordt je inventief van.
Ebay is zoveel meer en zoveel goedkoper, daar wordt nieuw spul verkocht goedkoper dan in nl in de winkels.
Mbt dir pennen, die komrn van een bedrijf in bv china dat doort spul wordt uiteraard exclusief voor die afnemer gemaakt, koopt je maat ze dan zelf in bij een fabriek dan is het dus of namaak of niet helemaal correct.
Daar verdien je het meeste mee en heb je ook echte risico's.
Wat je moet doen is verkoper/affiliate van zon bedrijf worden, dan is hrt legaal rn makkelijker.
Moet je wel een zaak starten etc. Maar dat moet je dan weer handig aanpakken, legaal met bonnetjes zeg maar.
Maar eigenlijk moet je dat hele doorhandellen leuk vinden, als je het niet leuk vinf is het zwaar werk, jr moet continu alles in de gaten houden, dus zit je weer de hrle dag op school moet je toch een beetje de veilingen op bv ebay in de gaten houden.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Weet je dan wat die kosten zijn?kost geen rat man importeren vanuit china, en 21% betaal jij als ondernemer zelf je btw dan? iedere klant betaalt 21% dus die kosten maakt uiteindelijk iedereen.
Even voor de duidelijkheid, prijzen van echte artikelen dus geen namaak uit china liggen zo rond de 20% van de winkelverkoopprijs in nl.
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostDat lijkt me best leuk. Logistiek en distributie vind ik best interessant. Ik woon praktisch naast Schiphol, maar ik zie helaas nooit vacatures voor bijbaantjes voorbij komen. Alles is hier fulltime.
7,30 is best veel als uurloon, hoe oud ben je?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by quibus View PostWeet je dan wat die kosten zijn?kost geen rat man importeren vanuit china, en 21% betaal jij als ondernemer zelf je btw dan? iedere klant betaalt 21% dus die kosten maakt uiteindelijk iedereen.
Even voor de duidelijkheid, prijzen van echte artikelen dus geen namaak uit china liggen zo rond de 20% van de winkelverkoopprijs in nl.Life doesn't get any easier...you just get stronger
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-