Waarom ben je online nu!!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom ben je online nu!!?

Het is zonnig, zaterdag en life is good. Wtf doe je online?

Persoonlijk zit ik lekker in de tuin met een karafje citroenwater, tot in mijn oren in het werk maar toch chillend onder de parasol. Wat is jouw excuus ?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

ik zit te poepen met me telefoon in me handen

Comment

Net thuis van een middag zwemmen en ik de speeltuin hangem met de kleine man.
      Nu zit hij cars te kijken,want hij is moe en a 10000000x heb ik die wel gezien.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by quibus View Post
        ik zit te poepen met me telefoon in me handen
        Doe ik ook altijd, ff extra genieten en blijven zitten met me matties van bn jwt.

ik zit in de tuin maar kiek soms ff via mobiel

Comment

Hahaha, ik zit ook solo te shinen met mijn bril en mijn laptoppie hoor . Ben toch blij dat ik deel uit kan maken van jullie intieme schijt momenten. Zoals op het filmpje van Guus op de meet Q:

"Douwen... douwen, kom op douwen!!" Quibus, 2013

Comment

Net terug van zwemmen
            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Zit police academy marathon te houden haha. Morgen weer de zon in.
              Ernstig noh!

Comment

Moet toch wat doen als je buiten zit in de tuin
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by bvds View Post
                  Zit police academy marathon te houden haha. Morgen weer de zon in.
                  Sterk! Vorige zomer nog een Bassie en Adriaan marathon gehouden. Incl. enkele personen met matchende kostuums en veel kratten bier...

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                    Net thuis van een middag zwemmen en ik de speeltuin hangem met de kleine man.
                    Nu zit hij cars te kijken,want hij is moe en a 10000000x heb ik die wel gezien.

Heeft mijn broertje dus ook.. that shit is addictive!

In de hete zon zitten heeft nu weinig nut voor mij, voel me zwaar beroerd aka ik ben ziek.
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Doe ik ook altijd, ff extra genieten en blijven zitten met me matties van bn jwt.

ik zit in de tuin maar kiek soms ff via mobiel
                      zodra ik plons hoor veeg ik me reet af en ben weg, gasten die blijven zitten, daar snap ik dus geen fuck van, is niet echt dat het naar verse noten ruikt ofzo

Comment

Topics worden steeds beter
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                          Sterk! Vorige zomer nog een Bassie en Adriaan marathon gehouden. Incl. enkele personen met matchende kostuums en veel kratten bier...
                          Haha met kostuums is altijd goed!
                          Ernstig noh!

Comment

Omkleden, muziekje op, even internet checken en ondertussen ook nog aan het koken!
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Game Of Thrones marathonetje gehouden. dus ben ik weer lekker bij voor de season final morge.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X