naturall bodybuilder meets climber
Collapse
X
-
naturall bodybuilder meets climber
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco Tags: Geen
-
-
@Teddek.. you serious bro? Fapfap? Da fuck.. ik krijg alleen maar horror shizzel on my mind als ik naar d'r kijk..
Why would anyone fap on this?
Kstop me lul dan liever tussen de deur.. lelijke katrien."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostNou voor die chick hoef je dit echt niet te kijken.. wat een gedrocht.. domme giechelkip.. does she even squat? Buiten de botox in d'r harsus om..
Die gripshit is wel gruwelijK!
Het is ook niet mijn type maar gedrocht, horror en lelijk slaat nergens op.
==========
Anyways dat grippen doe ik ook wel eens maar dan met een bal van beton en dan je arm gestrekt en optillen vanaf heup hoogte. Ook erg zwaar.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by resike View Post
Anyways dat grippen doe ik ook wel eens maar dan met een bal van beton en dan je arm gestrekt en optillen vanaf heup hoogte. Ook erg zwaar.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
@ Resike.. dat mens heb d'r hele bakkus verbouwd en is op en top nep.. neppe tieten, neppe harsus.. sorry hoor maar dat is alles behalve sexy.. "in mijn ogen is dit echt een plastic gedrocht" En nee ik ben geen brad pitt maar mijn vriendin staat er beter bij dan zij zowel lichamelijk als in d'r gezicht. Ze mag dan misschien kleinere borsten hebben maar ze zijn iig echt haha!
Nee sorry ik kan d'r echt niks meer van maken.. kvind ut echt een gedrocht.. heel onmenselijk die bakkus.. en helemaal als ze er ook nog bij begint te praten.. Het lijkt allemaal nergens op.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Heel leuk hoor aan zo'n balletje hangen maar wat is de toegevoegde waarde?
Je grip groeit vanzelf mee en die bber komt en nu voor het eerst heel goed mee weg aangezien hij minsten 3x zo veel weegt als die bergbeklimmerfocus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostHeel leuk hoor aan zo'n balletje hangen maar wat is de toegevoegde waarde?
Je grip groeit vanzelf mee en die bber komt en nu voor het eerst heel goed mee weg aangezien hij minsten 3x zo veel weegt als die bergbeklimmer
Grip groeit niet altijd vanzelf mee. Op den duur zul je eraan moeten werken.
Originally posted by Mvos View PostCheck eens de elitefts filmpjes met Tate & Meadows over hun grenade attachment training op youtube.
Het ziet er best wel intens uit!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-