De titel zegt het al, ik ben opzoek naar knee sleeves. Heb tijden terug eens knee wraps gekocht maar dat vind ik iets teveel van het goede. Met knee sleeves hoop ik mn knieen toch een beetje te sparen met het 3xpw zwaar sqautten. Iemand een goede site waar je ze voor een redelijk bedrag kan bestellen? Liefst binnen Nederland.
knee sleeves
Collapse
X
-
Originally posted by Dutchpride View PostHelpt dit veel???
Heb van de week 6x130 gedaan en nu heb ik toch wel last van mijn linkerknie met het buigen van mijn been :/.
Voorkomen knee sleeves zoiets?
Denk dat ze net dat beetje extra stevigheid/veiligheid bieden.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Had vroeger ook af en toe een beetje last van men knieën, sinds ik die knee sleeves gekocht heb, heb ik er zo goed als geen last meer van. En squaten voelt en naar mijn mening is echt veel veiliger zo.
Zeker kopen dus naar mijn mening. Vergeet wel niet dat goeie techniek nog steeds nodig en een vereiste is, dus goed die knieën naar buiten duwen!
Hier heb ik de mijne van, is wel niet NL maar ben er wel tevreden van:
GoodliftI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
knee sleves - BESLIST.nl - Dit. Dat. Alles. - aanbiedingen, prijsvergelijking & goedkoopste shops
Je bedoelt gewoon de standaard? Anders moet je even een foto uploaden wat je ongeveer zoekt.installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View Postknee sleves - BESLIST.nl - Dit. Dat. Alles. - aanbiedingen, prijsvergelijking & goedkoopste shops
Je bedoelt gewoon de standaard? Anders moet je even een foto uploaden wat je ongeveer zoekt.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
-
Originally posted by gleke View Post@ts: heb trouwens de indruk dat er nog wat aan je vorm van je squat kan worden gewerkt. Aangezien je kneewraps koopt om blessures te voorkomen..People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostHad vroeger ook af en toe een beetje last van men knieën, sinds ik die knee sleeves gekocht heb, heb ik er zo goed als geen last meer van. En squaten voelt en naar mijn mening is echt veel veiliger zo.
Zeker kopen dus naar mijn mening. Vergeet wel niet dat goeie techniek nog steeds nodig en een vereiste is, dus goed die knieën naar buiten duwen!
Hier heb ik de mijne van, is wel niet NL maar ben er wel tevreden van:
GoodliftPeople often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by Siegfried Muller View PostDie prijs van 50 euro, is dat voor een paar? of per stuk?
Bij goodlift komen er 15 euro verzendkosten bij (ielja strik weet ik niet). Tenzij je een bestelling plaatst die groter is dan 500 euro.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-