afknapper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by resike View Post
    Resike bedoelt denk ik dat hij afknapt op licht loensende vrouwen.......IK NIET!!!!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by resike View Post

Ze draagt een muts terwijl ze een t-shirt aan heeft. Deze chick is dus niet zo slim. 2/10 WOULD NOT BANG
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
        Ze draagt een muts terwijl ze een t-shirt aan heeft. Deze chick is dus niet zo slim. 2/10 WOULD NOT BANG
        Wtf heeft intelligentie met bangen te maken? Much to learn you still have, my young padawan....
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hahaha,maar waarschijnlijk wil zij niet met een jongen die zichzelf "Quadbrah" noemt! 1/10
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
            Hahaha,maar waarschijnlijk wil zij niet met een jongen die zichzelf "Quadbrah" noemt! 1/10
            Oh jawel hoor, goede glutes maken de man
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Oh jawel hoor, goede glutes maken de man
              Eerst maar eens thuiskomen met chicks die je "niet zou bangen". Dan praten we verder Knappe jongen die hem daar niet inplugged als je de kans hebt...

Comment

+1 pescatore
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ben ik de enige die z'n "standaard" enkel maar verlaagd heeft qua potentiële kanshebbers wat betreft vrouwelijk schoon sinds hij begonnen is met krachttraining? Natuurlijke test stijging anyone?
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                    Ben ik de enige die z'n "standaard" enkel maar verlaagd heeft qua potentiële kanshebbers wat betreft vrouwelijk schoon sinds hij begonnen is met krachttraining? Natuurlijke test stijging anyone?
                    Nee, wat men doet is de realiteit vergeten en Penelope Cruz als standaard nemen. Want je snapt toch wel dat iedereen hier geweldige chicks regelt en ook aan de lopende band?

Comment

• Ik bang liever elke dag dan wachten op miss perfect lol. Forever virgin ben je dan.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ja toch IIFYN nocerino style.

If it fit your needs...kom op man je gaat toch geen lelijke chick neuken om het neuken, je kan mij niet wijsmaken dat er niet altijf 1 chick in de buurt van je standaard komt.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                          Mis ik iets?
                          Originally posted by Sander1989 View Post
                          was ook al aan het kijken Is dat een afknapper???
                          Originally posted by rainman4 View Post
                          Resike bedoelt denk ik dat hij afknapt op licht loensende vrouwen.......IK NIET!!!!
                          Ik denk dat jullie de boodschap van Resike verkeerd hebben begrepen en wellicht had hij wat duidelijker kunnen zijn. Maar ik ben er bijna zeker van dat hij niet afknapt op de dame in kwestie.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Ik denk dat jullie de boodschap van Resike verkeerd hebben begrepen en wellicht had hij wat duidelijker kunnen zijn. Maar ik ben er bijna zeker van dat hij niet afknapt op de dame in kwestie.
                            Dat denk ik ook,maar de discussie is toch echt "afknapper".
                            Dus voortaan een onderschrift erbij Resike!
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              Ja toch IIFYN nocerino style.If it fit your needs...kom op man je gaat toch geen lelijke chick neuken om het neuken, je kan mij niet wijsmaken dat er niet altijf 1 chick in de buurt van je standaard komt.
                              Als die chick eerder gepost niet gebanges word, tjah. Die zou ik toch even goed aanpakken. En ja ook weleens dik wijf gebeukt, so what . Srs. Maar geen lelijke, maar smaak verschillen. Vind meiden met iets speciaals in hun gezicht wel iets hebben. Je kent het wel, grote ogen, wipneusje.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• haha, Denk vrolijk de boel een beetje op met wat mooi's na alle negativiteit. cos lets be honest, als ze er zo uit ziet, kan het me echt niet interesseren of ze weet hoeveel eieren er in een dozijn zitten of buiten europa op vakantie gaat in spanje. Benen wijd = gwoon keihard knallen.
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X