afknapper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Jij squat toch ook 100 oid?
    Nee vanaf november ging alles bergafwaarts. Ik kan op t moment zelfs helemaal niet trainen en dat duurt ook allemaal nog wel ff

Originally posted by rainman4 View Post
    Qua stem is Barry White er niks bij en haar kuiten zijn net zo dik als mijn bovenbenen,maar Ielja Strik gebruikt AB-SO-LUUT geen anabolen!!!!(zegt ze zelf)
    Hahaha ja ze is wel uuuuhm bijzonder. En dankjewel
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Nee vanaf november ging alles bergafwaarts. Ik kan op t moment zelfs helemaal niet trainen en dat duurt ook allemaal nog wel ff
      Come again? Niks ernstigs wat betreft algehele gezondheid?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

@patricia.Lijkt me wel klote als je al zo lang aan het tobben bent en nog steeds geen stap verder bent.
        Is het niet moeilijk om nog positief te blijven?
        Ik liep een half jaar met ziekte van pfeiffer (is maar pfeiffer toch)maar werd af en toe redelijk depressief omdat ik geen verbetering zag/voelde.
        Dus voor jou is het helemaal klote als je geen duidelijke diagnose, dus enig vooruitzicht, hebt.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vrouwen die stinken. Vrouwen met een grote bek. Vrouwen met slechte tanden (bah, gelijk no-go). Vrouwen die overal problemen zien/maken en nooit met een oplossing komen.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Mooie tattoo Beaudien.
            Die aan mijn andere kant vind ik mooier.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik hou van vrouwen die fris in het leven staan en er leuk uit zien..
              Naaaaaaaaaaaaaaaaaaa! en dan vind je mij niet leuk??????? Tssssss!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Schaamlippen waarmee je kan touwtje springen met verwilderde haren erop.

Oh en ook niet geheel onbelangrijk: Super onaantrekkelijk als een vrouw zichzelf niet kan redden. BAH! Ik hou van zelfstandige vrouwen die het fijn vinden om zich onder mijn vleugel te werpen, maar als ik mijn vleugel in trek ze zichzelf prima kunnen redden en niet als een hulpeloos aangeschoten vogeltje rondfladderen en er ook nog irritante geluiden bij maken.
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                  Schaamlippen waarmee je kan touwtje springen met verwilderde haren erop.
                  hahaha

No go

1. Ex Dorpshoer.
                  2 Regelmatig Drugs gebruik.
                  3. arrogantie.
                  4. Met oor en oog kleppen op dom zijn.
                  5 krijsend viswijf

turn on.

1 Eerlijk
                  2 Lief zijn
                  3 Eigen mening
                  4 rustig van nature.
                  5 maar toch avontuurlijk
                  Mind is everything.

Comment

Zo vrouwen uit latijn-amerika zijn fawkinnn hot, ben ooit vakantie geweest naar san jose, costa rica. Man man man, je kijkt je ogen uit en niemand vind dat raar. Strak lichaam, gezicht 10/10, yeah budddyy. Leuk accentje maakt helemaal af.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Mijn vrouw vind het niet zo aantrekkelijk als ik aan het schijten en rukken te gelijk ben...

Is dat zo gek dan ??
                      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                        Mijn vrouw vind het niet zo aantrekkelijk als ik aan het schijten en rukken te gelijk ben...

Is dat zo gek dan ??
                        Tsss je moet je tong ook niet uit je mond houden als je dat doet, dat staat zo stom!
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Thx voor de tip straks eens kijken of ze het dan wel woest aantrekkelijk vind
                          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Tobasco2681 View Post
                            Ik zie het woord 'overwicht' nog niet vallen hier of hebben sommige hier een fetish voor?
                            Voor mij is dat echt een no go...
                            Bedoel je overwicht of overgewicht?
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by frankey View Post

Is dat zo gek dan ??
                              Hahahaha troepert, trekken onder het poepen
                              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

azijnzeikerds, die haat ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X