Ik hou van vrouwen die fris in het leven staan en er leuk uit zien. Iemand die capabel is dat is ook wel een aantrekkelijke feature. Als ze dan af en toe een biertje drinkt, rookt of wat dan ook zal me echt een zorg zijn. Kwaliteit is kwaliteit en dan zal er altijd wel iets zijn dat je minder bevalt, such is life. Mensen die pretenderen super veel noten op hun zang te hebben wat betreft het andere geslacht trekken meestal nog geen kikker van de kant (niet op jou gericht GIP meer algemeen ding).
afknapper
Collapse
X
-
Dames die zich te goed voelen om terug te reageren via app, fb terwijl in het echt je gewoon reacties terug krijgt van ze..
En ik kan nog wel dingen bedenken, maar ik ben eigenlijk allang niet meer zo kieskeurig als vroeger. Als het klikt dan klikt het. Ik kan wel voor mezelf de ideale vrouw "samenstellen", maar die ga ik toch nooit tegenkomen en dat is niet eens erg. Ik ben voorlopig toch nog niet van plan te trouwen .
Ohja en ik heb een hekel aan meisjes die negatief ingesteld zijn en overal beren en leeuwen zien."Straight outta gym"
Comment
-
-Elke vrouw die meer pikken heeft gehad als klinknagels in de eifeltoren
-rokers
zichzelf te graag horen praten
Onzin uitkramen
Neplachen
Niet tegen geintjes kunnen
Geen eigen mening en wil
Zich lamzuipen
Sletterig doen
Te hjoerig kleden, leuk om naar te kijken maar geen dating materiaal
Mij niet nemen zoals ik ben
Mijn leven style niet accepteren
Alles beter weten
Jezus der zijn zoveel afknappers xd
Comment
-
Qua uiterlijk:
-te dik
-teveel make-up
- langer zijn dan ikzelf
-geen billen, tieten boeien me net wat minder maar moet wel wat zitten
Innerlijk:
-van die droevige types die overal op liggen te zeiken en zeuren
- niet als een 'dame' gedragen, wil wel iemand met een beetje stijl
Vast nog meer maar uiteindelijk vind je iemand toch leuk of niet, en dan doe je er niks meer aan"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
-
Originally posted by Patriciaaa View PostIlja Strik? Ach, ik denk niet dat ze meeleest hoor
Stiekum hoopte ik al dat jij zou reageren Particiaaa, aka Xenia Onotopp,de bondgirl met de dodelijke dijen!
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ia_Onatopp.jpgDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment