afknapper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Afknapper: als ze zo'n klein hoerig tasje draagt
    en qua relatie onderhouden: op whatsapp tyfus snel reageren en ook met een heel a4 -.-
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Uiterlijk knao ik af op grote voeten/lelijje tenen
      Qua gedrag, stoere praat, schelden etc ik wil een vrouw geen wijf.

Comment

Afknapper; vrouwen die op feesten/festivals knetter wauws, klapper tandent rondlopen.
        blablabla

Comment

Een vrouw die geen L&m light rookt is ook een dikke afknapper.

van die kleine campertatoo's all over her body , vlinders zonnetjes en shit
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Lol sou eerder zeggen een vrouw die rookt is een afknapper.
            En als ze dan al rookt dan graag alleen in de tuin waar niemand het ziet.
            Ps vrouw die bier zo uit de fles drinkt is ook zo fout.

Comment

Als ze een hekel heeft aan house, voor haar eigen bestwil.
              Ik had overigens ook verwacht te lezen dat niet-liftende vrouwen afknappers zijn =).
              Wat GIP zegt: woest aantrekkelijk is nice!
              Last edited by Wietse90; 28-07-2013, 10:33.

Comment

'Ik verveel me'.

Hoe leuk ik iemand ook vind,.... na zon opmerking ben ik er in 1x klaar mee. Ik vind het gewoon belangrijk dat iemand plezier in zijn eigen leven heeft.
                Maar ik ben een vrouw, dus kan meer afknappers verzinnen dan turn ons
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Uiterlijk knao ik af op grote voeten/lelijje tenen
                  Qua gedrag, stoere praat, schelden etc ik wil een vrouw geen wijf.
                  Precies, lelijke voeten staan ook bij mij hoog in de lijst! In de zomer zijn slippers uiteraard populair en als je ziet wat er soms voorbij loopt ... Bah!

Originally posted by quibus View Post
                  Lol sou eerder zeggen een vrouw die rookt is een afknapper.
                  En als ze dan al rookt dan graag alleen in de tuin waar niemand het ziet.
                  Ps vrouw die bier zo uit de fles drinkt is ook zo fout.
                  Roken is ook een afknapper, ja.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Afknappers: roken, schelden / stoere praat, arrogantie, tattoos,
                    Aantrekkelijk: intelligente vrouwen, eigen mening, avontuurlijk (in voor leuke dingen) en natuurlijk aardig

Comment

damn wat een gezeik allemaal
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

van die witte korsten achteraan de hielen bah
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Mega accent
                          Domheid
                          Bier drinken
                          Asociaal gedrag
                          hoerig
                          enzovoortsss.

Op vakantie zo`n wijf dat best ok was, dat zei opeen gegeven moment, he kanker moppie... Ok out. ..

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            'Ik verveel me'.

Hoe leuk ik iemand ook vind,.... na zon opmerking ben ik er in 1x klaar mee. Ik vind het gewoon belangrijk dat iemand plezier in zijn eigen leven heeft.
                            Maar ik ben een vrouw, dus kan meer afknappers verzinnen dan turn ons
                            Oh ja, mee eens. Ook alles met het is te koud/warm/nat/dit/dat/zus/zo.

Comment

Vind sletjes vaak wel heet, lekker afpeigeren .
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ohwjah! Wat ik ook woest aantrekkelijk vind zijn mooie tattoo's.
                                Full sleeve vind ik bij sommige vrouwen ook echt gewoon woest aantrekkelijk, mooie tattoo op de buik kan ik ook best waarderen, of bij d'r enkel/pols. Een dikke afknapper is dan weer een tattoo tussen d'r borsten en op de onderrug of net boven d'r geslachtsdeel (maar daar kom je pas later achter)... dit omdat het gewoon aso staat..
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X