Heb ik weer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb ik weer

nou zoals jullie weten zit ik bij een ***sportschool en vraag ik al een tijdje om de vettang, nou vroeg er gister een jongen of er meer gewichten bij konden komen, nou dat kon niet want anders stonden er te veel van die kt-ers, dus ik, bemoeial als ik ben, zeg: dus wij zijn hier eigenlijk niet gewenst, waarop hij antwoordt: nee dat is eigenlijk niet onze doelgroep

dus ik zei je bent ons liever kwijt dan rijk, dan moet ik toch een andere sportschool gaan zoeken dan, zegt hij ja ja daar komt het eigenlijk wel op neer.

nou moet ik niet zoiets mee maken, klein vrouwtje als ik ben, kan je nagaan als jullie daar binnen zouden komen, krijgen ze een hartaanval daar!!!

klantvriendelijk zijn ze iig niet nono's daar!!!

dus ga ik op zoek naar een ander sportschool met wel goede begeleiding
    ik ga nog wel even een flinke klachten brief schrijven, kom eens op zeg denken ze dat wij aso's zijn of zo

moest het even kwijt aan mijn forumvrienden
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Ik zou je ook niet toelaten bij mij op de sportschool, aso
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik had ter plekke mn abbo opgezegd en ze veel plezier gewenst met al die kneuzen die toch alleen maar komen trainen om er vd zomer nog ff goed uit te zien.

Ben blij dat onze eigenaar zelf een fucking grote BBer is die dat soort onzin nooit zou verkopen.

Comment

Onze sportschool is ons ook liever kwijt dan rijk.
        Dumbells boven de 42 kilo zijn al verwijdert dus...
        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Heb er gelukkig ook geen last van maar zou zeker een reden zijn om een andere gym te zoeken.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat is idd heel erg bot!

Laat ze maar verekken in hun kl*te gym

Comment

nou ik heb vandaag meteen even gevraagt wanneer ik op kan zeggen, komt die nono voorbij terwijl ik dat aan dat vrouwtje vraag, nou die heb ik wel even een blik gegeven, ik denk zeg maar eens wat dan heb ik mijn woordje alvast klaar voor je, gaat heus nog wel een vervolg op komen dat weet ik zeker, effe lekker kwallen nog daar

ik heb al een andere sportschool in gedachte en de eigenaar is een vrouwelijke bb-er en dat moet ik net hebben

ze willen daar alleen ouwe vellen, en zijn misschien bang dat die mensen het aan der hart krijgen als ze spieren zien
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Heel herkenbaar. Bij mijn sportschool gaan de dumbells tot 18 kg. dat is dus veel te licht voor bepaalde oefeningen.

Ik zit echter met het probleem dat de dichtstbijzijnde goede sportschool een half uur reizen is, met de auto, die ik niet heb...

Ik moet het dus doen met deze sportschool. Niet optimaal, maar met wat creativiteit valt er nog wel zwaar genoeg te trainen.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dat is t probleem met de hypermoderne gyms. tussen kerst en oud en nieuw was onze gym dicht en wou toch ff proeflessen om toch ff te trainen dus naar zon modern sportschooltje. ik de winter met me dikke winterjas aan hele aardige gozer ik mocht wel gratis enzo en of ik ervaringen had of dat hij mee moest lopen. Waarop ik antwoorde ik heb in het verleden wel wat gedaan enzo dus mocht zelf uitzoeken. toen kwam het kwam de zaal binnen allemaal ouwe huismutsen en ouwe lullen en dunne gaytjes allemaal naar mij kijken. ik had een hemd aan. werd me vriendelijk verzocht een trui aan t te trekken omdat het provencerend werkt en demotiverend en dat soort onzin. ik kon me lach niet inhouden maar wou toch ff gratis trainen dus had t gedaan. na afloop van de training werd me duidelijk gemaakt dat ze niet op me zaten te w8te waarop ik antwoorde mijn gym is dicht en wou gewoon ff gratis sporte je had ze kop moeten zien haha. grts

Comment

Strakke actie,Punani!

Dat zal ze leren,stelletje jaloerse kwallen!

Comment

Beetje jammer idd Corina, maar uhh heb je wel een andere sportschool in de buurt of niet?
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

eigenlijk zouden we een keer met zijn alle een proef les moeten gaan doen bij jou sportschool corina

zie je het al gebeuren 30 van die grote bonkige gasten met dumbbells van 10 kg smijten

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (KeepItReal @ Apr. 15 2005,19:10)]Heel herkenbaar. Bij mijn sportschool gaan de dumbells tot 18 kg. dat is dus veel te licht voor bepaalde oefeningen.

Ik zit echter met het probleem dat de dichtstbijzijnde goede sportschool een half uur reizen is, met de auto, die ik niet heb...

Ik moet het dus doen met deze sportschool. Niet optimaal, maar met wat creativiteit valt er nog wel zwaar genoeg te trainen.
                          ik zou als ik jouw was een sterke dumbellset thuis neerzetten Keepitreal want 18 kg is echt drama man die gooi ik het raam uit

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] ]ik zou als ik jouw was een sterke dumbellset thuis neerzetten Keepitreal want 18 kg is echt drama man die gooi ik het raam uit
                            het begint in ze bol te slaan
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 16 2005,11:35)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] ]ik zou als ik jouw was een sterke dumbellset thuis neerzetten Keepitreal want 18 kg is echt drama man die gooi ik het raam uit
                              het begint in ze bol te slaan
                              het was al in me bol geslagen naar 2 maanden toen ik al over de 18 kilo heen ging

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X