nou zoals jullie weten zit ik bij een ***sportschool en vraag ik al een tijdje om de vettang, nou vroeg er gister een jongen of er meer gewichten bij konden komen, nou dat kon niet want anders stonden er te veel van die kt-ers, dus ik, bemoeial als ik ben, zeg: dus wij zijn hier eigenlijk niet gewenst, waarop hij antwoordt: nee dat is eigenlijk niet onze doelgroep
dus ik zei je bent ons liever kwijt dan rijk, dan moet ik toch een andere sportschool gaan zoeken dan, zegt hij ja ja daar komt het eigenlijk wel op neer.
nou moet ik niet zoiets mee maken, klein vrouwtje als ik ben, kan je nagaan als jullie daar binnen zouden komen, krijgen ze een hartaanval daar!!!
klantvriendelijk zijn ze iig niet nono's daar!!!
dus ga ik op zoek naar een ander sportschool met wel goede begeleiding
ik ga nog wel even een flinke klachten brief schrijven, kom eens op zeg denken ze dat wij aso's zijn of zo
moest het even kwijt aan mijn forumvrienden
dus ik zei je bent ons liever kwijt dan rijk, dan moet ik toch een andere sportschool gaan zoeken dan, zegt hij ja ja daar komt het eigenlijk wel op neer.
nou moet ik niet zoiets mee maken, klein vrouwtje als ik ben, kan je nagaan als jullie daar binnen zouden komen, krijgen ze een hartaanval daar!!!
klantvriendelijk zijn ze iig niet nono's daar!!!
dus ga ik op zoek naar een ander sportschool met wel goede begeleiding
ik ga nog wel even een flinke klachten brief schrijven, kom eens op zeg denken ze dat wij aso's zijn of zo
moest het even kwijt aan mijn forumvrienden
Comment