Heb ik weer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Apr. 15 2005,19:50)]Beetje jammer idd Corina, maar uhh heb je wel een andere sportschool in de buurt of niet?  
    ja zitten hier sportscholen genoeg, van hardcore tot gezondheidsfitness.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (been @ Apr. 16 2005,04:50)]eigenlijk zouden we een keer met zijn alle een proef les moeten gaan doen bij jou sportschool corina

zie je het al gebeuren 30 van die grote bonkige gasten met dumbbells van 10 kg smijten

zou wel lachen zijn ja, wil ik die kop van die sukkel welleens zien
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Pfff triest idd..
        Nou is de gym waar ik train niet bepaald hardcore te noemen(dumbells tot 35 kilo)
        Maar als je wilt kun je genoeg begeleiding krijgen de eigenaar heeft zoals ik in een ander topic vertelde de Eemsmond cup eens gewonnen..
        Ik ben er wel tevreden en krijg iig nooit gezeur over geen hemdjes aan en de ouwe taarten zijn er wel maar we leven in harmonie.
        Nou ben ik laatst eens met een neefje van mij wezen trainen bij de andere sportschool hier in de buurt maar daar kreeg ik het gevoel dat we niet echt welkom waren....
        Hehe die punani aktie schopt kont.
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Op zich ben ik het met jullie eens. Dit soort sportscholen moeten bij inschrijving aangeven wat ze wel en niet toestaan vind ik. Beetje laat zijn ze om je eerst lekker te laten betalen en dan zeggen dat ze je eigenlijk liever kwijt dan rijk zijn!

Aan de andere kant vind ik wel jammer dat sommige hier zich verlagen tot het niveau van dit soort sportscholen door in te hakken op het "soort" mensen dat er traint. Ieder zijn ding toch? Laat iedereen trainen op die manier die hij of zij wilt, dat willen jullie toch ook.

Comment

Ook Hallo!!!

Even voorstellen miss!!!
            Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

@ corina gelijk heb je hoor! ga maar lekker klagen tegen zulke scholen. Dit bewijst maar weer eens hoe weinig er echt verstand van hebben en dat de meeste sportscholen er alleen maar op uit zijn zo snelmogelijk geld te verdienen. Dat zie je snel genoeg aan de apratuur en de opzet die ze hebben.

grt f
              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

fitmen Gepost op Apr. 19 2005,10:26
                --------------------------------------------------------------------------------
                Op zich ben ik het met jullie eens. Dit soort sportscholen moeten bij inschrijving aangeven wat ze wel en niet toestaan vind ik. Beetje laat zijn ze om je eerst lekker te laten betalen en dan zeggen dat ze je eigenlijk liever kwijt dan rijk zijn!

Aan de andere kant vind ik wel jammer dat sommige hier zich verlagen tot het niveau van dit soort sportscholen door in te hakken op het "soort" mensen dat er traint. Ieder zijn ding toch? Laat iedereen trainen op die manier die hij of zij wilt, dat willen jullie toch ook.

ff voorstellen vinden we leuk. Ik vind juist dat wat jij zegt juist andersom gebeurd. Wij worden gezien als een soort mensen. En ik heb daar een proefles gedaan en ik d8 wel van jezus wat zien hun er allemaal slecht uit maar ik laat t niet blijken zoals dat bij mij wel gebeurde dussss

Comment

Jeetje ik sta hier echt van te kijken...... Ik heb maar weer mazzel met mijn sportschool als ik dit zo lees. Bij ons word het juist gestimuleerd en krijg je echt respect als je zo hard traind. Oke de mannen hoefen niet in hun blote barst te verschijnen en je hoeft ook niet de macho te gaan uithangen maar dat is meer dan normaal vind ik. Ik vraag me af waarom iemand een sportschool begint met zulke regels, iedereen moet toch kunnen trainen wat ie zelf wil, kom op zeg. Ik vind het maar vreemd.....

Comment

ja zo zie je maar, het is dan ook zo'n gezondheidssportschool

hebben jullie mij trouwens niet gemist
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Ben er zelf ff erg weinig dus valt me niet echt op ben ik bang...
                      Maarre, waar was je dan?!

Comment

kijk, dat was mij nou weer wel opgevallen dat je er weinig was.

waar ik was, ik heb al 6 dagen 40 graden koorts, daar wordt je moe van zeg, zit me nu ook de pleuris te zweten om dit in te tikken.
                        ben 3 kilo afgevallen lekker dan
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

3 kilo lichter betekent met minder gewicht op de Hayabusa naar Essen. Dus nog harder...
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

hahaha gekkie.

ik weet meteen weer wat ik moest vragen, even naar het fibo topic.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Balen zeg!
                              Hopen dat je snel beter bent dan maar. Zou me over dat gewichtsverlies niet te druk maken trouwens zal voornamelijk vocht zijn. Zodra je opgeknapt bent en weer normaal eet zit het er zo terug aan.
                              Beterschap.  

Comment

beterschap corrie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X