Originally posted by [b
Heb ik weer
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Apr. 16 2005,04:50)]eigenlijk zouden we een keer met zijn alle een proef les moeten gaan doen bij jou sportschool corina
zie je het al gebeuren 30 van die grote bonkige gasten met dumbbells van 10 kg smijten
Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Pfff triest idd..
Nou is de gym waar ik train niet bepaald hardcore te noemen(dumbells tot 35 kilo)
Maar als je wilt kun je genoeg begeleiding krijgen de eigenaar heeft zoals ik in een ander topic vertelde de Eemsmond cup eens gewonnen..
Ik ben er wel tevreden en krijg iig nooit gezeur over geen hemdjes aan en de ouwe taarten zijn er wel maar we leven in harmonie.
Nou ben ik laatst eens met een neefje van mij wezen trainen bij de andere sportschool hier in de buurt maar daar kreeg ik het gevoel dat we niet echt welkom waren....
Hehe die punani aktie schopt kont.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Op zich ben ik het met jullie eens. Dit soort sportscholen moeten bij inschrijving aangeven wat ze wel en niet toestaan vind ik. Beetje laat zijn ze om je eerst lekker te laten betalen en dan zeggen dat ze je eigenlijk liever kwijt dan rijk zijn!
Aan de andere kant vind ik wel jammer dat sommige hier zich verlagen tot het niveau van dit soort sportscholen door in te hakken op het "soort" mensen dat er traint. Ieder zijn ding toch? Laat iedereen trainen op die manier die hij of zij wilt, dat willen jullie toch ook.
Comment
-
@ corina gelijk heb je hoor! ga maar lekker klagen tegen zulke scholen. Dit bewijst maar weer eens hoe weinig er echt verstand van hebben en dat de meeste sportscholen er alleen maar op uit zijn zo snelmogelijk geld te verdienen. Dat zie je snel genoeg aan de apratuur en de opzet die ze hebben.
grt fals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
fitmen Gepost op Apr. 19 2005,10:26
--------------------------------------------------------------------------------
Op zich ben ik het met jullie eens. Dit soort sportscholen moeten bij inschrijving aangeven wat ze wel en niet toestaan vind ik. Beetje laat zijn ze om je eerst lekker te laten betalen en dan zeggen dat ze je eigenlijk liever kwijt dan rijk zijn!
Aan de andere kant vind ik wel jammer dat sommige hier zich verlagen tot het niveau van dit soort sportscholen door in te hakken op het "soort" mensen dat er traint. Ieder zijn ding toch? Laat iedereen trainen op die manier die hij of zij wilt, dat willen jullie toch ook.
ff voorstellen vinden we leuk. Ik vind juist dat wat jij zegt juist andersom gebeurd. Wij worden gezien als een soort mensen. En ik heb daar een proefles gedaan en ik d8 wel van jezus wat zien hun er allemaal slecht uit maar ik laat t niet blijken zoals dat bij mij wel gebeurde dussss
Comment
-
Jeetje ik sta hier echt van te kijken...... Ik heb maar weer mazzel met mijn sportschool als ik dit zo lees. Bij ons word het juist gestimuleerd en krijg je echt respect als je zo hard traind. Oke de mannen hoefen niet in hun blote barst te verschijnen en je hoeft ook niet de macho te gaan uithangen maar dat is meer dan normaal vind ik. Ik vraag me af waarom iemand een sportschool begint met zulke regels, iedereen moet toch kunnen trainen wat ie zelf wil, kom op zeg. Ik vind het maar vreemd.....
Comment
-
kijk, dat was mij nou weer wel opgevallen dat je er weinig was.
waar ik was, ik heb al 6 dagen 40 graden koorts, daar wordt je moe van zeg, zit me nu ook de pleuris te zweten om dit in te tikken.
ben 3 kilo afgevallen lekker danSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Balen zeg!
Hopen dat je snel beter bent dan maar. Zou me over dat gewichtsverlies niet te druk maken trouwens zal voornamelijk vocht zijn. Zodra je opgeknapt bent en weer normaal eet zit het er zo terug aan.
Beterschap.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
39 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment