League of Legends

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by arturiano View Post
    Ja zoveel zijn die mils nu niet meer waard heb op mijn andere account 400 mil drop party gehouden, nu is old school rs uit en dat is geweldig haha
    Gozer, doe mij je gp ?!
    "Straight outta gym"

Comment

haha beetje laat maar ik zal zo even op account kijken of ik nog een paar mils heb dan kun je het krijgen ( zit nu op me mobiel dus kan niet kijken )

Comment

Wie zo potje
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Valt mee. speel sinds 2002. 50% van de tijd staken, 25% van de tijd PK, 25% van de tijd skillen/questen. Staken vond ik het leukste. was goed in mage staken met obstacles en zo mensen locken en het ice barrage/onder iemand kruipen zodat die niet terug kan casten. Ook erg goed in DDS staken en altijd first hit krijgen.

Heb zo minstens 5 bill gemaakt (had 4 p hat sets en een grote bank). 50% verkocht (had meer cash dan er vraag was), 25% weggegeven aan "vrienden", 25% opgebruikt voor PK en andere onzin (ik was een slechte pker, en maakte er altijd verlies op maar vond het leuk en kon het hebben).

Toen was mijn inkomstenbron platgelegd. Staken was verbannen en er kwam een trade limit. Echt ik was pissig. Toen maar mijn beste account in een maxed out account veranderd en summoning omhoog voor een pack yack gehaald. Ook prayer, herblore etc 99 gehaald. Elke avond aantal uren bazen (armadyl, bandos). veeeel geld verdiend toen en een dikke main gemaakt.

Een ander online maatje had ik mijn pure gegeven. Die heeft dit account volledig gemaxed. Hij was mij nog veel geld schuldig (paar honderd euro voor mills die ik had voorgestrekt). Hij zei dat die dat niet ging betalen en had me ontvriend. Een jaar later vond ik een A4tje met gegevens over een membership die me ma met CC betaald had. Account recovered en toen had ik twee maxed accounts
          ---------------------------

Achteraf gezien hebben er 10.000+ uur in dit spel gezeten en heb ik in totaal een 10 duizend euro (ongeveer) eraan verdiend. Dat is nog geen euro per uur. Valt vies tegen geld verdienen met gamen haha
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by arturiano View Post
            Ja zoveel zijn die mils nu niet meer waard heb op mijn andere account 400 mil drop party gehouden, nu is old school rs uit en dat is geweldig haha
            Old school RS? wat is dat?
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              Valt mee. speel sinds 2002. 50% van de tijd staken, 25% van de tijd PK, 25% van de tijd skillen/questen. Staken vond ik het leukste. was goed in mage staken met obstacles en zo mensen locken en het ice barrage/onder iemand kruipen zodat die niet terug kan casten. Ook erg goed in DDS staken en altijd first hit krijgen.

Heb zo minstens 5 bill gemaakt (had 4 p hat sets en een grote bank). 50% verkocht (had meer cash dan er vraag was), 25% weggegeven aan "vrienden", 25% opgebruikt voor PK en andere onzin (ik was een slechte pker, en maakte er altijd verlies op maar vond het leuk en kon het hebben).

Toen was mijn inkomstenbron platgelegd. Staken was verbannen en er kwam een trade limit. Echt ik was pissig. Toen maar mijn beste account in een maxed out account veranderd en summoning omhoog voor een pack yack gehaald. Ook prayer, herblore etc 99 gehaald. Elke avond aantal uren bazen (armadyl, bandos). veeeel geld verdiend toen en een dikke main gemaakt.

Een ander online maatje had ik mijn pure gegeven. Die heeft dit account volledig gemaxed. Hij was mij nog veel geld schuldig (paar honderd euro voor mills die ik had voorgestrekt). Hij zei dat die dat niet ging betalen en had me ontvriend. Een jaar later vond ik een A4tje met gegevens over een membership die me ma met CC betaald had. Account recovered en toen had ik twee maxed accounts

Achteraf gezien hebben er 10.000+ uur in dit spel gezeten en heb ik in totaal een 10 duizend euro (ongeveer) eraan verdiend. Dat is nog geen euro per uur. Valt vies tegen geld verdienen met gamen haha
              Zieke shit hoor. Staken was inderdaad bruut om geld mee te verdienen. Ikzelf doe en hebt nooit gedaan aan staken, pken. Veel te bang om me geld, armor kwijt te raken. Ik ben meer het type dat altijd quests deed en aan skillen deed. Ik heb overigens maar een skill 99, want echt per skill maxen heb ik nooit gedaan. Vond het veel leuker om alles per 5 of 10 levels up te krijgen.

Bizar hoeveel gold je hebt/had. 5 bill is echt debiel veel. Daar kan je echt veel shit mee doen!

Oldskool rs is de rs zoals het er uitzag in het begin.
              "Straight outta gym"

Comment

Damn sick.. Ik was al blij dat ik een rune scimitar kon betalen toen ik deze was verloren in de wildernis. Speelde voor het laatst ongeveer 8-9 jaar geleden
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

heb nu een kleine mini verslaving. Clash of clans. Speel het half uurtje per dag haha. Is voor IOS best grappig.

Comment

Dat runescape klinkt als wiskunde, zoveel termen xd

Comment

Net LOL filmpje gekeken. ziet er wel ok uit, maar de paar uur per week die ik speel ren ik liever rond in skyrim

Comment

Haci even vraagje. Heb al meer dan twee jaar niet meer ingelogd. Heb een Lvl 138 met full torva, rapier en 14 99 capes (eerste account ever van me). Het werd allemaal een beetje saai op een gegeven moment. Wat is er in de laatste jaren gebeurd waardoor het nu wel interessant is om weer in te loggen?
                        Er is veel veranderd sinds 2012, er is een aparte "Oldschool Server", dit is een replica van hoe het eruit zag in 2007 maar met wat updates.

Verder is de normale EOC veranderd in RS3, wat er uitziet als WoW, je kan er niet/moeilijk op pken en staken gaat ook niet. PvM en skillen is vast wel leuker geworden maar dat heb ik nooit gedaan.

Ik speelde het ook van 2005 tot 2012, nooit de discipline gehad om maar ook 1 level 99 te krijgen, ging altijd ragequiten en na een paar dagen een nieuwe pure maken.

Ik heb ook als sinds begin 2011 meer dan 20,000 euro ermee verdiend, simpel door RS geld goedkoop in te kopen en het voor meer te verkopen, good money.
                        Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Al ga je zwart werken bij een willekeurige boer van je 10 euro per uur, op die 10.000+ uur had je een tonnetje kunnen pakken..zonde man dat gamen

Comment

Heey Dynobet Old school rs is gewoon de runescape van 2007 ? alles wat je in 2007 hebt is terug gekomen dus de graphicz zijn wel verminderd pvp geen trade limit of slechte regels alles zoals vroeger

Comment

pfff ik ben echt kapot slecht man. Early game ga ik altijd wel goed, soms echt epic gameplays maar mid en late game ga ik altijd echt superslecht. Speel daarom laatste tijd alleen maar sup met taric dat gaat wel lekker. Enige wat je hoeft te doen is hele tijd warden, healen, stunnen, chasen, exhausten.

Iemand nog een een goeie vid btw voor junglen? Enige waar ik nu goed mee kan junglen is Nunu en Rammus. Rammus + mobility boots + tanky items = echte liefde.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nocturne, Hecarim en Udyr zijn chille junglers. Als je ermee overweg kunt, is malphite ook fijn, maar dat is niks voor mij.
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X