Motor rijders?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Romme @ Apr. 24 2005,16:07)]Wat vinde jullie er touwens van dat motorrijders bij de stoplichten en in de file er langs mogen?

Grt R  
    Bij een stoplicht mogen ze voor me komen staan is geen probleem. Wordt het wel als ze niet genoeg gas geven als ze optrekken...

Tijdens een file laat ik motorrijders er altijd langs. Zodra het echter weer +/- 70km per uur of harder gaat niet meer.

Heel irritant is dat sommigen je rechts willen inhalen als je niet snel genoeg terug naar rechts gaat na het inhalen van iemand. (volgens hun dan tenminste)
    Geef dan altijd volgas en rot mijn auto naar rechts...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik vind dat ze er wel langs mogen hoor, toch niks fijners als je met de moter lekker de file kan ontwijken zo.

maar ze moeten indd niet opdringerig worden.
      ik haat opdringerig
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

ik rij suzuki intruder 1400
        Who's the Chef

Comment

Heb tot vorig jaar een Diversion gereden, heb nu helaas alleen nog maar de auto.

Zolang het volgens de richtlijnen gebeurt vind ik inhalen in een file en bij een stoplicht helemaal prima.
          Heb wel een hekel aan motorrijders die tussen de verkeerde banen gaan rijden en vooral aan veel te hard tussen de file doorrijden. Levengevaarlijk ook, snelheid moet wel in verhouding staan tot de rest van het verkeer.

Kwam vandaag trouwens weer een motor voorbij schieten, reed zelf ongeveer 130 en moest echt héél snel kijken om te zien dat een RSV Mille was...
          Ding reed echt absurd hard, absoluut heel gaaf om te zien maar wel link hoor was redelijk druk.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Testo @ Apr. 24 2005,05:10)]Ik heb zoiets als dit hieronder,alleen die van mij is iets meer afgeragd.

Ja zoiets is het ook hahaha superdingetjes, maar jij past daar toch niet op
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

tuurlijk past aire der op hij heeft 48 inch wiilen der onder gedaan
              Who's the Chef

Comment

Die kerel is echt groot ja, zoon motortje en dan twee grote knie die eruit steke

Comment

15 papagaaien 50 koi karpers een moter een auto, en een vriendin ( en ik heb altijd het laatste woord)

JA VROUW

Comment

Ik heb een tijdje op een vtr fire storm (1000), rondgereden en #### ik mis het, volgende motor word een r6!!!!!
                    Kijk ook altijd naar de motogp (dit week-end in China) en ga dit jaar zeker weer naar Assen!!!
                    Inhalen vind ik geen probleem, behalve als er iemand aankomt op een Goldwing die zich ertussendoor beweegt met 1cm ruimte tussen beide kanten, die kan beter netjes op zijn beurt wachten.

Comment

Inhalen in een file is zwaar irritant, jij zelf staat te wachten en hun kunnen er langs
                      Ik ben het wel eens met de stelling van cur, zodra het verkeer rijd, echt niet meer inhalen..

grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (harold @ Apr. 27 2005,19:33)]Inhalen in een file is zwaar irritant, jij zelf staat te wachten en hun kunnen er langs  
                        Ik ben het wel eens met de stelling van cur, zodra het verkeer rijd, echt niet meer inhalen..

grtz..
                        Dus als jij op je motortje zat, en je ziet dat er een file staat van 5 km waar je tusse door mag zou je netje's w88.

Voordelen van een motor...   

Als het rijd vin ik t een ander verhaal, dan sluit ik gewoon netje's aan.Tot het weer vast loopt,en ik er weer tusse doormag uiteraard  

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (been @ Apr. 24 2005,23:18)]tuurlijk past aire der op hij heeft 48 inch wiilen der onder gedaan  
                          Hahahaha

Het ziet er idd niet uit als ik op zo'n apparaat zit.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Romme @ Apr. 27 2005,21:38)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Apr. 27 2005,19:33)]Inhalen in een file is zwaar irritant, jij zelf staat te wachten en hun kunnen er langs  

grtz..
                            Dus als jij op je motortje zat, en je ziet dat er een file staat van 5 km waar je tusse door mag zou je netje's w88.

Voordelen van een motor...   

Als het rijd vin ik t een ander verhaal, dan sluit ik gewoon netje's aan.Tot het weer vast loopt,en ik er weer tusse doormag uiteraard  
                            ik zeg niet dat ik het niet zou doen hoor, tuurlijk wel. Maar daarom vind ik het wel irritant,als ze mij in een file inhalen terwijl ik er al een half uur sta..

grtz
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X