Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (punani @ Apr. 25 2005,12:41)]damm arie is een beest zeg. maar mr big doet ook ze naam eer aan. ongeloof voor 20jaar. ben benieuwd hoe je erover 5jaar bij staat,grts
Thanks allemaal voor de leuke reacties!
Big is zeker geen kleine jongen idd!!
Ik ken echt veel mensen maar ken ze niet die nog zo jong zijn en er al zo verschrikkelijk goed uitzien.
Ik zal de rest van mn leven moeten trainen als een beest want anders haalt ie me zeker op een dag in en dat willen we niet natuurlijk.
Zonder shirt is hij al helemaal een casanova dus ik ga nooit naast hem staan in poseerslip want dan ben ik absoluut het haasje.
Zo wat een lovende woorden allemaal vandaag van je ouwe!!!
Maar geloof me Testo is echt een beest 2 meter lang en 125 kilo als het niet meer is dus....!!! Dan moet ik nog wel ff trainen met mijn 106 kilo!!! Maar ooit zal ik je pakken jongen!!!
Nog ff doorzetten ouwe op naar de 10% en heb je plannen gehoord dus dat gaat weer helemaal goekomen!!!
Je gaat lekker.......!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Apr. 25 2005,15:00)]Hmm ja miss heb ik jou ook wel gezien..........!!!
maar wat bedoelde je met overheen lezen ouwe???
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment