Ik ben vandaag vroeg op omdat ik om 7 uur in Eindhoven moet zijn. Het is mij opgevallen dat dhr Q vrijwel elke ochtend op zieke tijden wakker is dus bij deze een topic waar hij zijn ochtendavonturen dagelijks uit de doeken kan doen. Net zoals je vroeger bij de koffie de strips in de krant ff doornam of tekenfilms keek voor je naar school ging kan dat nu met Q zijn eigen ochtendrubriek, als ie wil meewerken natuurlijk .
Lekker koffiezetten, een eitje erbij, de buurman uitschelden, de aandelenmarkt bekijken, een lading zeepsop uit de VS bestellen op eBay, spuit in je reet zetten, everything flies . Ik ben namelijk razendbenieuwd wtf mensen om deze tijd doen als ze wakker zijn.
Het topic loopt echter alleen dagelijks van 04:00h tot 08:00h Q, dus niet met avond shit op de proppen komen aub.
Lekker koffiezetten, een eitje erbij, de buurman uitschelden, de aandelenmarkt bekijken, een lading zeepsop uit de VS bestellen op eBay, spuit in je reet zetten, everything flies . Ik ben namelijk razendbenieuwd wtf mensen om deze tijd doen als ze wakker zijn.
Het topic loopt echter alleen dagelijks van 04:00h tot 08:00h Q, dus niet met avond shit op de proppen komen aub.
Comment