Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ga altijd om 23:30 slapen en er tussen 4 en 5 uur uit, als ik om 22 uur lig dan ben ik rond 3 uur wakker en is geen optie.
enige keren dat ik langer kan slapen is als ik geblowd heb, dan slaap ik rustig tot 8 uur ofzo.
Maar ben ook nooit echt moe ofzo dus vind het wel best zo..heb iig wat aan me dagen
Rlx man, ik ben echt een slaapmonster hoewel tegenwoordig eigenlijk ook maar 7-8 uur per dag maar slaap wel super vast. Lijkt me echt chill minder slaap nodig te hebben.
goodmorning bitches..eindelijk geslapen zonder schouderpijn..na een flinke schoudertraining gisteren.
Net gelopen, dik uur in de regen..nice..nu effe 300 kilo rijst koken..kip bakken kids naar school en dan...niks....0,0 plannen voor vandaag.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment