Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mwhah we gaan zowiezo naar een paar kijken..maar er staat een hele dikke audi rs4 en die wil ik zelf hebben, al moet mijn vrouw er ook in rijden dus weet niet of het slim is haha.
Mooie auto om in gezien te worden hoor. Heeft ie de juiste kleur voor je vrouw bij vrouwen gaat het vooral om de kleur volgens mij. En ze hoeft er toch niet schuin mee over drempels te rijden he? Terwijl jij ernaast zit om aanwijzingen te geven?!
Zwart, maar het is meer dat hij wat groot is voor mijn vrouw, ik heb nu een sation dus die is ook wel groot maar die audi is toch effe een ander verhaal, ach we gaan het zien en anders koop ik er wel een toyota aygo bij
en ik zit never nooit naast mijn vrouw, ik haat autorijden maar ga zeker niet naast mijn vrouw zitten in de auto.
vind dat er ook gewoon niet uitzien..slaat nergens op i know..maar ik zou ook niet achterop de fiets op brommer bij een vrouw gaan, dat voelt gewoon niet goed.
Heeh goedemorgen!
nooit meer vroeg op?
Dit word een nachtje zonder slaap voor mij.
Door huilend kind, wat pijntjes en jankende kat ben ik nu te wakker om nog te kunnen slapen.
zo irritant.
Ik wil wel appen nocer, heb ook spannende pyjama foto's
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Whahahahsha.... Nou show jezelf even in die spannende pyjama
haha niet heel BN hoeft mee te genieten hé :$
Is nogal sensueel namelijk
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment