Het goedemorgen meneer Quibus topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooi, mooi. Een fieldtrip altijd goed.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zijn weer op de weg terug inmiddels..wilden een boot kopen maar bootje zag er op de fotos heeeeeeel anders uit dan in het echt en was ook paar meter korter..nu dus maar even kijken of we lekker eten kunnen scoren want dit wordt mijn junkweekeinde en geen trainingen

Comment

Mogge, lekker uitgeslapen na een avondje bacardi oakheart drinken.

Comment

je lag er pas om half zes in man oakhart jummie als ik drink dan is dat mijn drankje.

Comment

Originally posted by quibus View Post
            je lag er pas om half zes in man oakhart jummie als ik drink dan is dat mijn drankje.
            Ik drink normaal alleen wijn of whiskey, maar ik dacht ga die oakheart eens proberen.
            De bartender had er wel wat ijs bij gedaan (ik vroeg om hem in een standaard whiskeyglas te serveren) maar ik vond het erg lekker, iets zoeter en pittiger dan bijvoorbeeld een gewone scotch whiskey maar wel veel soepeler.

Ik denk dat ik me een flesje van die rum ga kopen, maar dan drink ik hem eens zonder ijs op kamer temperatuur om de volle smaak eens te beleven.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Ja, op de kermis krijg je divers eten tegenwoordig . Niet zo je "eer" komen verdedigen man haha, zijn maar grapjes hè ouwe deugniet.
              Wat is dat toch steeds met jou en die grappen over de kermis?
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Mogge

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Mogge
                  Truste

Morgen slaap ik uit beloof ik
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Haha vandaag bedoel je..net uurtje gelopen..heerlijk man zo sochtends in je eentje buiten..nu effe bakkie doen..veilingen checken..ebay..marktplaats en dan kids eruit.

Comment

Goed bezig quib. De uitspraak morgenstond heeft goud in de mond is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Smorgens komen de beste ideeen!

Ik ga zo ff doucen en naar bed. Lang leve de nachtdiensten..

Iedereen verder een heerlijke regenachtige grauwe zondag toegewenst haha.
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Morgen Q. Ga ook maar eens slapen, Mayweather gekeken
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

cidious fu :P ZON waar ben je... facking koud gewoon, mag de kachel al aan ?
                          Een dag niet getraind...

Comment

Kachel staat hier nog niet aan..heb het warm, zat de hele daG PFFFFF

Comment

Ik zit in de nakuur KOUD Moet zeggen dip erg meevalt... oke kracht druipt weer weg standaard, maar zin om te knallen is er nog steeeds
                              Een dag niet getraind...

Comment

gelukkig man, welke week nakuur zit je nu?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X