Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die chicks daar op die school zijn ook zoooo dom he. Soms ga ik daar chillen (zit Haagse Hogeschool is precies tegenover) en dan hoor je wat dingen, ga je helemaal stuk .
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
allemaal buitenlanders...ze mogen blij zijn met de opleiding die ze hier krijgen.Nee ik ben geen racist maar is gewoon mijn mening,altijd commentaar op alles...dat ze allemaal lekker terugkeren van waar ze komen dan serieus...
Wat aandoenlijk dat sommige mensen nog in het:" Ik heb een hekel aan leren, want het is zo zinloos" stadium blijven hangen. Ik ben blij dat ik dat stadium allang ontgroeid ben.
De een heeft hier wat meer tijd voor nodig, dat blijkt in ieder geval!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment