Gym toevoegingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gym toevoegingen

beste ijzervreters,
    we hebben bij ons in de gym nog een ruimte leeg staan die we in de toekomst gaan vullen met mooi speelgoed om zo een volledig mogelijke gym te worden.

Een heel forum weet natuurlijk meer dan 1 enkel persoon dus vandaar dat ik jullie vraag wat missen jullie in jullie sportschool (moet wel beetje reëel zijn en geen zwembad, 400 meter baan, voetbal veld enz.)

wat we al hebben staan wat veel gyms niet hebben:
    9 bij 3 klimrek waar je van alles aan kan doen zoals mucle ups, human flag, boks zakken kan ophangen. trx banden, dip plaatsen enz..
    1 squat en 1 power rack
    kettlebells tot 24kg (dit word nog verhoogt)
    battle rope
    genoeg dumbells/barbells door de hele sportschool
    hacks bar/trap bar (hoe je het wil noemen)
    core backs
    bulgarian bags
    swissballen
    bosuballen
    medicijnballen
    box squat
    speedladder
    genoeg cardio toestellen daar is de nieuwe ruimte niet voor bedoelt.

Wat ik zelf in gedachten had waren paar dingetjes:
    armblaster
    20 meter baan maken voor zo'n slee
    landmine waarmee je tbar rows kan doen en nog veel meer natuurlijk
    glute hamraise
    plyobox

Wat zouden jullie graag in een sportschool zien dat jullie niet hebben.

Alvast bedankt voor het meedenken.
    Calisthenics / Street workout

ik zou wensen dat die sportschool bij mijn woonplaats lag!
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
      ik zou wensen dat die sportschool bij mijn woonplaats lag!
      Helaas hij ligt in Amsterdam, net iets te ver rijden om er 4x per week heen te gaan xD

Comment

Beetje een powerhonk van maken misschien ??

Dus een ruimte om echt te beesten... Boomstam , wheelflip , squatrek , Dl plaats eventueel zo n touw met meerdere schijven eraan die je naar je toe moet trekken

beetje sterkste man zaal ofzo ?

Comment

Misschien kan je een deel van de ruimte gebruiken als stretch area met foam rollers, rubberen matten als vloer etc
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Olly lifting platforms, bumper plates, olly lifting stangen, bakken magnesium, strongmen onderdelen, boxes op verschillende hoogtes voor box jumps, sandbags, kettlebells.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Trap bar heb je al?
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Dit zou de shit zijn Prowler

You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Dikke anker kettingen? voor bij het benche en dippen. Straal ook wel hardcore uit.
                  Mind is everything.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    Helaas hij ligt in Amsterdam, net iets te ver rijden om er 4x per week heen te gaan xD

Welke gym is dit?
                    :: 1.82M :: 84 KG ::
                    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

overal spiegels!!!!!!!

Comment

Fok die gym zou ik hier willen hebben

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                          Beetje een powerhonk van maken misschien ??

Dus een ruimte om echt te beesten... Boomstam , wheelflip , squatrek , Dl plaats eventueel zo n touw met meerdere schijven eraan die je naar je toe moet trekken

beetje sterkste man zaal ofzo ?
                          squat rack gaat er extra komen dan heb je er 3 staan in de sportschool.
                          wheelflip word echt een een tering herrie ben ik bang.
                          deadlift plekje is zeker iets wat er komt met plates op de grond het liefst
                          touw gaat er zeker komen!

Originally posted by Gus View Post
                          Misschien kan je een deel van de ruimte gebruiken als stretch area met foam rollers, rubberen matten als vloer etc
                          Komt al een ruimte voor verschillende vechtsporten dus ook de juiste vloer om te foamrollen (we hebben al een grote ruimte waar het rustig is waar je dit kan doen) maar nog niet echt een lekkere vloer om op te liggen.

Originally posted by dynobet View Post
                          Olly lifting platforms, bumper plates, olly lifting stangen, bakken magnesium, strongmen onderdelen, boxes op verschillende hoogtes voor box jumps, sandbags, kettlebells.
                          Hoop idd dat het goed gekeurd word en dat er 1 of 2 oly platformen komen, dan met de juiste gear erbij. magnesium hebben we al.
                          Strongmen onderdelen word moeilijk om in een sportschool te plaatsen, zie niet zo 1 2 3 een vrachtwagen, koelkasten en zware ballen in de gym (ik moet het allemaal weer netjes neer leggen) dan heb ik geen zin om de hele dag die ballen goed te leggen

Originally posted by Aldo Raine View Post
                          Trap bar heb je al?
                          Yes we hebben een mooie
                          Originally posted by mascotte View Post
                          Dit zou de shit zijn Prowler

staat zeker hoog aan mijn lijstje! heb wel een beetje hoop dat die er gaat komen.

Originally posted by resike View Post
                          Dikke anker kettingen? voor bij het benche en dippen. Straal ook wel hardcore uit.
                          dip belt is al aanwezig

Originally posted by Pellegrino90 View Post
                          Welke gym is dit?
                          F!Tness365 @ Amsterdam zuid oost, kom een keer mee trainen als je zin hebt

Originally posted by michael- View Post
                          overal spiegels!!!!!!!
                          Krachthonk hangen al spiegels aan alle muren, nieuwe hok hangt al 1 muur vol met spiegels en komen vast nog wel meer spiegels

Originally posted by diasog View Post
                          Fok die gym zou ik hier willen hebben
                          Haha, kom een keer langs als je zin hebt :-) ik regel dat je naar binnen mag

Leuke ideetjes jongens, andere ideeën zijn altijd welkom!

Comment

Ik kan niet dadelijk de naam vinden van het systeem maar het ziet er zo uit :

haken hangen bovenaan , zodat je je niet moet verplaatsen . weet ook niet of zoiets mogelijk is .

waar is die gym ergens ? een uurtje rijden is het wel waard voor mij om zo te kunnen trainen .

over die prowler , ben erover aan het denken zo eentje in elkaar te lassen .
                            wij hebben een hele lange asfallt oprit.maar zoiets lijkt me superveel lawaai te maken
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              F!Tness365 @ Amsterdam zuid oost, kom een keer mee trainen als je zin hebt

das me net te ver
                              heb geloof ik wel een paar vrienden die daar zitten dus wie weet...
                              :: 1.82M :: 84 KG ::
                              BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X